51 Reacties

5 jaar geleden

Wil hem zelf wel graag zien maar dan mag hij wat mij betreft gewoon weg. Zou niet weten wat ik er mee moet eerlijk gezegd

5 jaar geleden

Reactie op Chann07

Wil hem zelf wel graag zien maar dan mag hij wat mij betreft gewoon weg. Z ...
Ik vroeg me idd ook af wat je er verder mee moet/kan doen 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ligt eraan wat je zelf wilt. Van mij mag het direct de prullenbak in😅

5 jaar geleden

Reactie op Eva_L

Ik vroeg me idd ook af wat je er verder mee moet/kan doen 🤷🏼‍♀️
Kan er pillen van maken die je kan slikken, sommige mensen geven het aan de hond voor de binding🤢 of je kan het begraven

5 jaar geleden

Reactie op Denisedj

Kan er pillen van maken die je kan slikken, sommige mensen geven het aan de ...
Idd Begraven en een boom inplanten

5 jaar geleden

Ik heb hem na beide bevalling willen bekijken vindt dat gewoon interessant waarin die kleine al die tijd heeft gezeten en uit gevoed is. Daarna mocht hij van mij ook weg. Nu bij de derde ga ik denk ik voor hetzelfde bekijken en dan weg

5 jaar geleden

Ik zag bij vier handen op één buik dat dat meisje er capsules van liet maken en een dromenvanger.🤣 Een boompje op planten vind ik wel een mooi idee, maar zie mezelf nog niet zitten in de auto onderweg naar huis met een placenta in een plastic tasje op schoot om m vervolgens in de grond te stoppen.🙈

5 jaar geleden

Achterlaten in de ziekenhuis kunnen ze onderzoeken mee doen

5 jaar geleden

Zou m nu wel willen zien, vorige keer in ok verwijderd en dus ook niet gezien. Maar daarna mag ie weg. Leuk die capsules enzo maar dat ding is ook een groot afvalfilter, hoef ik niet te eten hoor 🤮

5 jaar geleden

Ik zag bij vier handen op één buik dat dat meisje er capsules van liet make ...
Ja die dromenvanger van die navelstreng, vond t echt goor 🤭 maar ieder zo zn ding ;)

5 jaar geleden

Mag snel weg haha 🙂

5 jaar geleden

https://dalalounatuurlijk.nl/wat-kun-je-doen-met-de-placenta/ Wel interessant om te lezen, wist niet dat er nog zoveel opties zijn!

5 jaar geleden

In de container 😬

5 jaar geleden

Het mijne gaat gebruikt worden voor onderzoek/wetenschap, dit omdat ik Corona heb gehad.

5 jaar geleden

Van mij mag hij weg na de bevalling. Sommige maken een foto van de placenta met de navelstreng en baby. Je schijnt tegenwoordig zelfs teddyberen van een placenta te kunnen laten maken....

5 jaar geleden

Lekker stukje placenta, aardappels erbij en wat groente... 🤢

5 jaar geleden

Jemig wat een opties!! ..... smaakt naar lever/biefstuk ..... ik wil graag naar mn moeder oer instincten, maar dat gaat een beetje ver 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Juni20121

Het mijne gaat gebruikt worden voor onderzoek/wetenschap, dit omdat ik Coro ...
Oh dit spreekt mij zeer aan! Ik ben ook net hersteld van corona

5 jaar geleden

Placenta weet ik niet, maar navelstreng(bloed) kan je doneren voor stamcellen voor mensen met leukemie bijvoorbeeld

5 jaar geleden

Ik denk dat ik voor een halve lotusbevalling wil gaan, als het kan. De placenta een uur of zo laten zitten en dan de navelstreng uitkloppen.