Hey,
Wat draagt jullie kindje 's nachts in deze tijd van het jaar? Vind het lastig, omdat het overdag heerlijk warm is maar het 's nachts toch nog wel afkoelt... Lenteslaapzak is te koud, herfstslaapzak eigenlijk te warm, zeker later in de nacht.
Groetjes!
Onze meid heeft een katoenen pyamaatje met lange mouwen en pijpjes aan en daarover de herfst slaapzak van de 4-seizoenen puckababy. Het is op haar kamertje 21 tot 20 gr en koelt eigenlijk nauwelijks af...
Onze meid heeft een katoenen pyamaatje met lange mouwen en pijpjes aan en d ...
Verschilt dus ook wel heel erg per baby 😅 hier slaapt ons meisje ook in de herfstslaapzak van Puckababy, maar met een stabiele temperatuur rond de 19 graden eigenlijk alleen in een luier nu. Is het rond de 18 graden dan nog een korte mouwen romper erbij aan.
Korte mouwen romper, pyjama met lange mouwen en pijpen en een dunne slaapzak (0,5 tog denk ik) en sokjes. Zijn kamertje blijft ook warm, 20-21 graden vaak wel.
Korte mouw romper, pyjama lange mouw en pijp, tog 0,5 slaapzak zonder mouw. Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat onze kleine bij ons slaapt en regelmatig tegen mij aankruipt, waardoor ook mijn warmte . In de echt wat koudere nachten nu krijgt hij een tog1,5 zonder mouw
Nu het zo warm is blijft haar kamer 20 graden, romper zonder mouw, pyama met lange mouwen en een dunne slaapzak met mouwen. Als het iets koeler is doen we weer haar dikkere slaapzak aan