6 Reacties

2 jaar geleden

Maak het bespreekbaar. In mijn geval had mijn man net altijd in de gaten wat het allemaal met mij deed ( veranderingen in het leven, ontzwangeren, kindje etcetera). Op het moment dat hij zich hier van bewust is geworden is het veranderd. Ik deed in het begin ook alles alleen, nu is dat anders. Ik raad je aan om met hem te praten en eerlijk te zijn over je gevoel. Succes❤🍀

2 jaar geleden

Reactie op Beesje1990

Maak het bespreekbaar. In mijn geval had mijn man net altijd in de gaten wa ...
Met net bedoel ik niet

2 jaar geleden

Nou dat klinkt als een hele puzzel die jullie moeten maken. Jullie dus, niet jij alleen 😉 Je schrijft dat jij een kindje wilde, maar ik ga ervan uit dat dit een gezamenlijke wens was? Het is in mijn ogen zo dat je beide met een goed gevoel de taakverdeling en het ouderschap vormgeeft en ik zou daarin verwachten dat je beide evenredig consessies doet en je aanpast. Maar dit hoeft niet in iedere relatie zo te zijn natuurlijk. Zou een gesprek aangaan waarin je kunt bespreken wat jullie allebei willen en nodig hebben en kijken hoe je dit kunt regelen. Is bijv zwemmen ook mogelijk op een ander moment of de helft van de keren? Hoe is de verdeling doordeweeks als hij in het weekend werkt etc..

2 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Nou dat klinkt als een hele puzzel die jullie moeten maken. Jullie dus, nie ...
Dit! Ik zou sowieso het gesprek aangaan want er borrelt iets bij je en in een relatie is het belangrijk, zeker als je ouders bent geworden met een extra verantwoordelijkheid, om te blijven praten. Wellicht heeft hij het ook niet zo door

2 jaar geleden

Dankjewel voor de reacties. Ik ga het dan inderdaad op tafel leggen en kijken hoe hij reageert. We wilde inderdaad wel samen een kindje haha! Wil geen zeur zijn maar dit laten borrelen voelt inderdaad ook niet goed

2 jaar geleden

Reactie op Linda2

Dankjewel voor de reacties. Ik ga het dan inderdaad op tafel leggen en kijk ...
Succes! Komt vast goed, blijf dicht bij jezelf zonder verwijten te maken, vertel hem hoe je je voelt, dan begrijpt hij je vast en komen jullie tot een oplossing!