Hoi mama's,
Ik ben even benieuwd wat jullie vinden van de volgende situatie. Mijn man heeft onregelmatige diensten wat betekent dat ik altijd met onze kleine meid ben als ik niet werk. Als hij vroege dienst heeft vertrekt hij al om 6 uur dus ik maak haar altijd klaar voordat ze naar de opvang moet en breng haar weg want met late dienst is het weer te vroeg voor hem. Nu doet hij als sport zwemmen en dat is precies op de 3 dagen als ik werk om half 6, wat betekent dat ik haar dus ook haal en eten geef en zelf moet eten en klaar maak om naar bed te brengen (hij zorgt er wel voor dat mijn eten klaar staat). Daarnaast werkt hij 3 weekenden en dan 1 weekend vrij dus ben ook vaak alleen met haar in het weekend. Nu hadden we natuurlijk een lockdown waardoor hij niet meer kon zwemmen en ik merkte zoveel rust bij mezelf. Hij haalde haar op om 5 uur, maakte het eten en konden we haar samen verzorgen om naar bed te gaan. Nu hij weer mag gaan zwemmen krijg ik alweer een beetje de stress en vind het ergens heel oneerlijk dat ik eigenlijk alles doe.. natuurlijk wou ik zelf een kindje en ik ben dol op haar maar zo had ik het toch niet voor me gezien. Ook al kon ik het weten want hij doet dit werk al 5 jaar. En ik gun hem het sporten ook echt want daar wordt hij ook een vrolijker mens van maar als het nou om 20.00 uur savonds was dan was er niks aan de hand. Ik vind het lastig of moet ik niet zeuren en gewoon doorgaan? Graag jullie eerlijke mening 😘