35 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg

4 jaar geleden

Wij hangen van alles aan de Babygym hangen het gwn aan een touwtje zodat ze er goed bij kan. Knisperpapier, bijtringen, rammelaar, activiteiten kubus ook begint ze nu 3,5 maand echt met knuffels te knuffelen tot slot hebben we voor tummytime een watermatje … soort opblaasmat die je vult met water ipv lucht en figuren in kan verplaatsen

4 jaar geleden

Babygym is hier favoriet, vooral het spiegeltje en alles wat geluid maakt als je er tegen tikt. Verder is ze dolblij als ze doekjes kan vasthouden; dat kan een knuffeldoekje zijn of een spuugdoekje of haar eigen jurkje. En papa en mama zijn nog steeds het leukste speelgoed. 😊

4 jaar geleden

Ons dochtertje begint nu met boekjes. Mijn schoonmoeder heeft een heel klein stoffen boekje die kan onze meid nu zelf vasthouden. Ook is ze nu helemaal in de knuffeldoekjes. Vindt ze heerlijk om die naar haar gezicht te drukken en mee te knuffelen. Verder hebben wij zoals al is gezegd van alles in de buurt in de box een rammelaar die ze soms wat vindt. Een boxspiraal boxmobiel een wipstoel waar wat dingen aan hangen en een playgym.

4 jaar geleden

Wij hebben deze laatst gekocht en wat een succes! Ze wordt er helemaal wild van. Ze vind de kleurtjes geweldig, zij beweegt door het water en er zitten figuurtjes in die door het water heen bewegen. Af en toe probeert ze het op te eten haha maar het is BPA vrij dus veilig! Daarbij is deze speelmat ook nog eens goed voor oefeningen met haar hoofd en nekje omdat ze die omhoog moet houden om het te kunnen bekijken. Ik ben helemaal happy met de aankoop! Hier eventueel een link van de mat die wij gekocht hebben 🤗 https://www.bol.com/nl/p/waterspeelmat-babygym-opblaasbare-watermat-tummy-time-speelmat-kraamcadeau/9300000004293655?referrer=socialshare_pdp_androidapp

4 jaar geleden

Kruidvat heeft een waterspeelmat voor 2,99 hier een groot succes. Rammelaars zijn hier een groot succes. Kleins boekjes, knisperdoekje, Kruidvat heeft nu 2e halve prijs op speelgoed.. ik heb erg veel op de site besteld 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Riichelle

Kruidvat heeft een waterspeelmat voor 2,99 hier een groot succes. Rammelaar ...
Heb je toevallig een link naar die waterspeelmat? Kan hem niet vinden😭

4 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Heb je toevallig een link naar die waterspeelmat? Kan hem niet vinden😭
Is uitverkocht op de site ben ik bang kan hem ook niet meer vinden. Ze hadden hier (Enschede) ook nog super veel in de winkel liggen😅

4 jaar geleden

Onze kleine man vind deze Sophie de giraffe rammelaar geweldig. We oefenen met pakken en daarna sabbelt hij er aan en rammelt er lekker mee. https://www.bol.com/be/nl/p/sophie-de-giraf-zachte-maracas-rammelaar-in-wit-rood-geschenkdoosje/9200000080766072/?bltgh=nf3Ol6CZuRhaoSpLzipM-A.2_35.40.ProductImage

4 jaar geleden

Reactie op G_F

Onze kleine man vind deze Sophie de giraffe rammelaar geweldig. We oefenen ...
Die rammelaar is hier ook favoriet!

4 jaar geleden

Reactie op Maxje93

Wij hebben deze laatst gekocht en wat een succes! Ze wordt er helemaal wild ...
Die hebben wij ook maar ze kijkt liever rond dan naar beneden🤣🙈dus ze zag pas na 2 weken de visjes

4 jaar geleden

Voor de mensen met een waterspeelmat, hoeveel water doen jullie daar in? Moet ie echt vol of gewoon een bodempje? Hier nog niet echt een succes namelijk 😅

4 jaar geleden

Mijn dochtertje vind trouwens de babygym van de Ikea echt helemaal het einde. Ik heb zelf zo’n mooie, redelijk dure, van little Dutch, maar mijn moeder heeft die van die Ikea en die vindt ze echt veel leuker😂

4 jaar geleden

Wij hebben de 'zachte' rammelaar van sophie giraffe, een knisper giraffe, nijntje rammelaar, 2 dingen die je aan de wagen kan hangen met rammeltjes en spiegel enzo, muziek mobiel en daar hebben we van die gekleurde ringen slinger aan hangen wat hij vastpakt. Verder hebben we zo'n speelboog aan de baby björn wipper, die hoort er bij. En aan de maxicosi zo'n wagenspanner. Verder 'speelt' hij nog niet echt, maar hier gaat zn aandacht wel goed naar, speelt hij wel lang mee! 😊 Hij is 3.5mnd 💙

4 jaar geleden

Reactie op ash93

Mijn dochtertje vind trouwens de babygym van de Ikea echt helemaal het eind ...
Haha ja hier ook. Ze heeft op de opvang continu geïnteresseerd ernaar gekeken daar hebben ze ook deze en thuis die van little dutch gebeurd niet veel 😅 ik denk dat de vormpjes te hoog hangen ofzo.

4 jaar geleden

Reactie op Maxje93

Wij hebben deze laatst gekocht en wat een succes! Ze wordt er helemaal wild ...
Leuke! Je hebt deze ook op AliExpress 🤗€4,53 heb ik het net besteld € 3,96 50% Off | Sea Animal Print Baby Opblaasbare Speelkleed Baby Speelgoed Voor Pasgeboren Jongen Meisje Water Entertainment Spelen Zwemmen Ouder-kind inte https://a.aliexpress.com/_uYTlBE

4 jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Haha ja hier ook. Ze heeft op de opvang continu geïnteresseerd ernaar gekek ...
Volgens mij ligt het ook aan de geluidjes van de dingen die eraan hangen. De little dutch wagenspanner heeft maar 1 rammelaartje en die vindt mijn zoontje interessant. De andere dingen zoals het spiegeltje, het knisperding en het piep speeltje snapt ie nog niet.

4 jaar geleden

Ons zoontje vind Sophie de Giraf leuk, kan hij ook goed beet grijpen! Ook is de Oball een succes hier! 😃

4 jaar geleden

Reactie op ash93

Voor de mensen met een waterspeelmat, hoeveel water doen jullie daar in? Mo ...
Dat vraag ik me dus ook af haha