13 Reacties

één jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje een puddle jumper gekocht. Hij is ongeveer net zo zwaar als jouw dochter. Mijn zoontje past net aan maatje 92, al zakken de broeken zo van zijn kont. Bij hem gaat het heel goed. De band achter is helemaal aangetrokken. Hij blijft er prima in drijven en vindt die vrijheid heerlijk.

één jaar geleden

Reactie op Ritualslj

Ik heb voor mijn zoontje een puddle jumper gekocht. Hij is ongeveer net zo ...
Dank je wel! Dit soort berichten geven mij moet! De puddle jumper lijkt mij echt ideaal! Dan ga ik het gewoon proberen.

één jaar geleden

Reactie op Ritualslj

Ik heb voor mijn zoontje een puddle jumper gekocht. Hij is ongeveer net zo ...
Van welk merk heb jij je puddle jumper? Ik zie van verschillende namelijk 🫣

één jaar geleden

Ik heb de sevylor puddle jumper. Deze heeft ook een beveiligde sluiting. De goedkopere die ik heb voor mijn dochter van nu 5, heeft dat niet en die krijgt ze zelf los sinds kort.

één jaar geleden

Dit is degene van mijn zoontje

één jaar geleden

Heel blij hier met de flipper swimsafe!

één jaar geleden

Reactie op Sigis

Heel blij hier met de flipper swimsafe!
Jij hebt de losse zwembandjes voor om de armen? Blijft jouw kindje goed met het hoofd boven water?

één jaar geleden

Reactie op KimH89

Jij hebt de losse zwembandjes voor om de armen? Blijft jouw kindje goed met ...
Ja ik heb ze gekocht om dezelfde reden die jij hier boven benoemd. Hij is best wel smal en vond de puddle jumper zo’n enorm ding nog bij hem. 2/3 maanden geleden zat hij op 11 kilo qua gewicht. De bandjes van flipper Swimsafe zijn vanaf 11 kilo en ik vind ze echt heel fijn. Zitten hem ook goed. Heb zelf het idee dat hij hier ook sneller mee overeind komt. Geven hem meer bewegingsvrijheid. Laats bij een glijbaan maakte hij een draai waardoor hij het water in viel op zijn zij met zijn gezicht in het water en kwam meteen weer overeind. Hoefde niet in te grijpen. Vind dat zelf wat eng nog op deze leeftijd met de puddle jumer. Hij is er inmiddels zelf ook helemaal vertrouwt mee en durft nu ook zelf te zwemmen en drijven er mee als in dat hij ons durft los te laten in het diepere water.

één jaar geleden

Ik ben nu naar 3 verschillende zwembaden geweest en heb ook bij het CB om informatie gevraagd. Bij de zwembaden heb ik meerdere badmeesters om tips gevraagt en iedereen zweert bij die oranje vleugeltjes.

één jaar geleden

Reactie op Ritualslj

Dit is degene van mijn zoontje
Wij hebben deze ook voor ons zoontje! Super blij mee

één jaar geleden

Puddle jumper is hier echt top! Zoontje zal ietsjes zwaarder zijn, ongeveer 13 kg

één jaar geleden

Waren destijds bij de kruivat in de aanbieding

één jaar geleden

Puddle jumper van bol.com is geweldig, dochter van 2 jaar kn gewoon alleen het zwembad inlopen en drijft boven de water, ze trappelt om vooruit te komen gaat erg goed! (We blijven wel in de buurt)