Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met het slikken van vitamines, welke raden jullie mij aan? Op dit moment slik ik alleen foliumzuur van trekpleister eigen merk.
Ik heb ook die met visolie.. geen last van boeren.. enige wat ik me af begin te vragen is of het door deze tabletten komt dat ik constant dunne ontlasting heb.. is begonnen nadat ik er achter kwam dat ik zwanger was, maar toen ben ik dus ook met deze tabletten begonnen🤔
Ik gebruik die van Vituals, Elke Dag Mama (multivitamine) en Omega 3 met hoog DHA gehalte. Davitamon schijnt iets minder goed te zijn omdat daar niet de actieve variante inzitten en zodoende niet door elk lijf goed wordt opgenomen. Je kan beter naar merken kijken als: Vituals, Vitakruid of Bodusan. Zelf heb ik naar een podcast van Mama’en geluisterd om hier meer over te leren. Mocht je geïnteresseerd zijn☺️.
Ik slik ook de mama compleet met visolie! Wat hierboven al gezegd werd, het zijn gladde tabletten. Ik slik ze voor het slapen gaan zonder problemen! Ze zijn nu ook bij de Etos of Kruidvat in de aanbieding zag ik (1+1). Scheelt toch weer!! 😁
Ik had davitamon mama maar ben ermee gestopt en naar een ander merk (orthica) gegaan omdat ik er heel veel last van kreeg. Buikpijn die niet te harden was, ook toen ik ze al slikte voordat ik zwanger was. Uiteindelijk nu een paar dagen pas die nieuwe. Kan ik dus nog niet over oordelen.