29 Reacties

5 jaar geleden

Die zijn goed! Ik heb nu die met visolie erbij maar valt erg zwaar. Ga weer switchen denk ik😅

5 jaar geleden

Reactie op 30mei2021

Die zijn goed! Ik heb nu die met visolie erbij maar valt erg zwaar. Ga weer ...
Ja daar zat ik dus ook net naar te kijken met vis olie, las ook dat iemand daarvan heel de tijd moest boeren en het omhoog kwam 😂 dat wil je niet.

5 jaar geleden

Reactie op gizmo9

Ja daar zat ik dus ook net naar te kijken met vis olie, las ook dat iemand ...
Ja, herkenbaar. Het lijkt alsof het erg lang duurt voordat het gesmolten is ofzo. Ik neem het dan ook voor het slapen gaan, aangezien ik dan al lig.

5 jaar geleden

Ik heb die ook, waren in de aanbieding bij Etos: 2 halen, 1 betalen 🤑 Slik ze nu 1 week, nergens “last” van. Neem ze altijd in tijdens mijn ontbijt!

5 jaar geleden

Ik neem die van Davitamon, compleet mama dus met visolie. Nergens last van! Ze zijn wel erg groot, maar doordat ze “glad” zijn slik je ze zo weg.

5 jaar geleden

Ik heb die ook, waren in de aanbieding bij Etos: 2 halen, 1 betalen 🤑 Slik ...
Hier hetzelfde, haha :) En ik heb nog vitamine D (wekelijkse) er los bij, ook van Davitamon

5 jaar geleden

Ik heb ook die met visolie.. geen last van boeren.. enige wat ik me af begin te vragen is of het door deze tabletten komt dat ik constant dunne ontlasting heb.. is begonnen nadat ik er achter kwam dat ik zwanger was, maar toen ben ik dus ook met deze tabletten begonnen🤔

5 jaar geleden

Reactie op Mimi336

Ik heb ook die met visolie.. geen last van boeren.. enige wat ik me af begi ...
Nou, ik kan je vertellen: ook zonder die tabletten kun je er last van hebben, haha! Ik heb het ook.

5 jaar geleden

Reactie op Sooph

Nou, ik kan je vertellen: ook zonder die tabletten kun je er last van hebbe ...
Ooh dan zal het wel gewoon bij de zwangerschap horen😅 Ik lees overal steeds over obstipatie.. nou hier geen last😆

5 jaar geleden

Ik gebruik die van Vituals, Elke Dag Mama (multivitamine) en Omega 3 met hoog DHA gehalte. Davitamon schijnt iets minder goed te zijn omdat daar niet de actieve variante inzitten en zodoende niet door elk lijf goed wordt opgenomen. Je kan beter naar merken kijken als: Vituals, Vitakruid of Bodusan. Zelf heb ik naar een podcast van Mama’en geluisterd om hier meer over te leren. Mocht je geïnteresseerd zijn☺️.

5 jaar geleden

O.a deze podcast heel interessant over voeding en voedingstoffen tijdens de hele zwangerschap en ook daarna voor herstel!

5 jaar geleden

Ik slik ook de mama compleet met visolie! Wat hierboven al gezegd werd, het zijn gladde tabletten. Ik slik ze voor het slapen gaan zonder problemen! Ze zijn nu ook bij de Etos of Kruidvat in de aanbieding zag ik (1+1). Scheelt toch weer!! 😁

5 jaar geleden

Reactie op GemK

O.a deze podcast heel interessant over voeding en voedingstoffen tijdens de ...
Dankje ik zal hem is gaan luisteren!

5 jaar geleden

Ik slik de zwanger compleet met vitamine D3

5 jaar geleden

Ik neem deze vele groetjes

5 jaar geleden

Ik had davitamon mama maar ben ermee gestopt en naar een ander merk (orthica) gegaan omdat ik er heel veel last van kreeg. Buikpijn die niet te harden was, ook toen ik ze al slikte voordat ik zwanger was. Uiteindelijk nu een paar dagen pas die nieuwe. Kan ik dus nog niet over oordelen.

5 jaar geleden

Weet iemand ook tot wanneer je die van davitamond moet innnemen? Tot een bepaalde week of gewoon heel je zwangerschap?

5 jaar geleden

Weet iemand ook tot wanneer je die van davitamond moet innnemen? Tot een be ...
Gewoon hele zwangerschap, ik slik ze ook als ik niet zwanger ben. Werkt super voor mij.

5 jaar geleden

En hoelang moeten we foliumz innemen ??

5 jaar geleden

Weet iemand ook tot wanneer je die van davitamond moet innnemen? Tot een be ...
Er word aangeraden t/m week 12. ☺️