5 Reacties

2 jaar geleden

Mijn mening is dat je deze tijd met je dochter niet meer terug krijgt en je ook aan jezelf moet denken. Dat sparen zou voor mij dan later wel weer komen.

2 jaar geleden

Misschien kan je eens contact opnemen met je wijkcoach. Hij/zij kan regelen dat je kindje naar de kinderopvang gaat op kosten van de gemeente, dit noemen ze in smi plek (sociaal medische indicatie).

2 jaar geleden

Je zegt dat je er tegen opziet bijbaantje, je wilt meer tijd doorbrengen dochter maar dat je ook wilt sparen en kdv niet wilt opgeven. Wat is voor jou het belangrijkste? Maak concreet de voor en nadelen. Zoals ik het hoor wil je 1 dag kdv houden. Wat is daarnaast dan wijsheid en financieel haalbaar..

2 jaar geleden

Hoi! Wat een lastige situatie! Heb je weleens gekeken of jullie recht hebben op kindgebonden budget? https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/kindgebonden-budget/voorwaarden/voorwaarden-kindgebonden-budget

2 jaar geleden

Lastig maar inderdaad deze tijd met je kleine krijg je nooit (nooit!) weer terug. Ik zou zeker stoppen met werken, 1 dag naar KDV, evt kijken of familie extra op kan passen en het sparen even laten tot je daar meer ruimte voor hebt. Tijd samen is nl onbetaalbaar en rijk ben je als je met je kleine bent 🙏 En àls de gemeente mee kan betalen aan kdv dan zeker informeren 😊