Hi! Ik zit momenteel een beetje in de knoop. Ik doe een fulltime opleiding welke niet erkend word door de overheid. Omdat we daardoor geen kinderopvangtoeslag kregen werk ik hiernaast ook nog.
Onze dochter gaat nu dus 2 dagen naar de opvang en de rest van de dagen passen wij of familie op. Alleen ga ik hier echt aan kapot. Ik ben nu voor de zoveelste keer ziek en probeer weer de bv op gang te laten komen. Onze dochter heeft ook nog nooit doorgeslapen en mag echt van geluk spreken als ze 3 uurtjes achter elkaar slaapt. Ik. Ben. Op. 😔
Binnenkort zijn wij allebei onze baan kwijt. Mijn vriend heeft al een start datum voor een nieuwe baan en ik kan prima weer een bijbaantje vinden, alleen zie ik daar eigenlijk heel erg tegenop. Ik zou graag (en moet eigenlijk) meer tijd aan mijn dochter en studie willen besteden.
Heeft iemand een idee over wat we zouden kunnen doen in onze situatie? Of wat zouden jullie doen in deze situatie? Stoppen met werken voor mij en dan een dagje minder naar de opvang zouden we net aan moeten redden, maar dat heb ik liever niet want zou ook graag willen sparen. Het kdv willen we ook niet helemaal opgeven. Ze vind het er ontzettend leuk en ik denk dat het goed is voor haar ontwikkeling.
Alvast bedankt voor het meedenken.