12 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Riichelle
Biologisch fruitsap is hier een hit
Ja maar het gekke is ze vindt het niet vies. Maar zodra ik met een fles/ beker naar haar mondje ga draait ze haar hoofdje maar als ik het met een lepeltje geef dan gaat het goed.
2 jaar geleden
Ik ben met een normaal (kleiner) drinkglas begonnen, dat vond die van mij helemaal geweldig. Daarna nog een beker met neus uitsparing geprobeerd maar dat was geen succes en had hij ineens bedacht om zijn tong over de rand te doen. Toen maar met de munchkin 360 begonnen en dat gaat goed. Mijn zoontje is volgende week 7 maanden. Ik geef hem tot nu toe alleen water.
2 jaar geleden
Reactie op Suus1988
Ik ben met een normaal (kleiner) drinkglas begonnen, dat vond die van mij h ...
Ja dat doet mijn dochtertje precies hetzelfde! Het lijkt dan net een poes hoe ze met haar tongetje over de rand gaat, haha. 😂
Ik ga de muchkin toch maar eens kopen nav alle tips!
2 jaar geleden
Reactie op Antje123
Heb je de munchkin 360 toevallig ook? Zo ja: tip: doe druppels water/thee o ...
Dankjewel voor de tip, ga dit ook eens proberen!
2 jaar geleden
Reactie op Antje123
Heb je de munchkin 360 toevallig ook? Zo ja: tip: doe druppels water/thee o ...
Dit is een goeie tip!
2 jaar geleden
Ik heb idd ook de munchkin 360 beker maar ook die van Kruidvat. Maakt hem niks uit welke ik gebruik. De munchkin vind ik zelf fijner in gebruik.
Ik ben begonnen door die beker zonder de rubberen dop te gebruiken, dan knoeit het aan alle kanten ernaast, maar hij leert dat er drinken uit die beker komt. Keer daarna dop erop, proberen, lukt het hem niet? Niet vechten/dwingen en gewoon dop eraf en op die knoeimanier weer. Totdat hij ineens ook met rubberen dop kon drinken.
2 jaar geleden
Mijn zoontje drinkt ook nog geen water. Niet uit de fles, niet uit een beker. Heb van alles al geprobeerd. Werd er moedeloos van. Sinds een week a 1.5 week hebben we het water drinken even geparkeerd, maar toen kreeg ik een preek van het CB, wat mij weer erg onzeker maakte.