6 Reacties

2 jaar geleden

Herkenbaar… heb nog niet dé tip gevonden om het op te lossen. Ik volg 💋

2 jaar geleden

Het is hier ook een drama, zo gauw je met de douchekop boven het hoofd komt en het water glijd dan over het gezicht, huilt hij alles bij elkaar. Ook wel begrijpelijk want ze hebben het gevoel dat ze niet kunnen ademen, daarom doe ik het elke douche beurt herhalen en dan op een grappige manier, want dan vind die het wel leuk. Tot nu toe gaat dat goed.. en lacht die hard met mij mee.

2 jaar geleden

Mijn zoontje had dit ook. In eerste instantie heb ik toen een bakje gebruikt om in de douche of t bad rustig water over zn hoofdje te laten gaan en dan een hand voor zn gezichtje, zo kon ik wel shampoo uitspoelen en uiteindelijk vond hij dit wel goed. Nu ben ik een paar keer samen met hem in de douche gaan zitten en heb geprobeerd de douchekop echt leuk te maken, op z'n buikje sproeien zodat hij moest lachen, zelf de douchekop vasthouden, op mij sproeien etc. En uiteindelijk vindt hij het nu prima als ik water over zn hoofd spoel. Als kind wilde ik zelf altijd een washandje die ik dan tegen m'n gezicht drukte als m'n haar uitgespoeld moest worden 😋

2 jaar geleden

Herkenbaar, heeft bij mijn oudste die bijna 3 jaar is zeker 1.5 jaar geduurd. En nog steeds vind hij het niet fijn 🙈

2 jaar geleden

Onze kleine van 15 maanden idem dito.. Vanaf kleins af aan al drama. Zelfs hem in badje zetten is drama haha! Binnenkort hebben we een ligbad in de badkamer. Ik hoop dat dat beter gaat. Afleiding wil ook nog wel eens helpen. Dan pak ik plastic blokjes die hij kan stapelen op elkaar en dan gaat het redelijk goed

2 jaar geleden

Bij het babyzwemmen werd geadviseerd om op zo’n moment in het gezicht van je kindje te blazen. Daar dompelde ik ‘m wel eens 1 split second helemaal onder, ook op aanraden van de juf. Ze denken dan idd niet te kunnen ademen.