7 Reacties

2 jaar geleden

Heyyy. Lastig iets altijd he. Ik heb ook altijd zoiets van ik ga het niet bewust opzoeken.. Op de opvang kunnen ze het idd ook krijgen maar dan weet je het niet van tevoren. Bewust ziek worden wilt niemand toch🤭

2 jaar geleden

Begrijpelijk! Vooral als je het van tevoren weet. Volgens mij is het alleen zo dat bij waterpokken je niet meer besmettelijk bent wanneer je de vlekjes hebt, ik zou het even opzoeken/checken.

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Begrijpelijk! Vooral als je het van tevoren weet. Volgens mij is het alleen ...
Waterpokken is niet besmettelijk meer als ze ingedroogd zijn

2 jaar geleden

Wij hebben laatst ook een weekendje bij mijn ouders +verjaardag zusje afgezegd omdat mijn nichtje de waterpokken had.... Ik snap dat hij het wel een keer moet krijgen maar hij was toen ook al niet zo fit en onder de 1... Grote kans dat hij het nog een keertje krijgt... We gaan het niet express opzoeken.

2 jaar geleden

Reactie op Simoon5

Waterpokken is niet besmettelijk meer als ze ingedroogd zijn
Ohh dan had ik dat verkeerd gelezen. Maar idd zoals iedereen aangeeft zou ik het zelf ook niet zelf expres opzoeken. En ik denk dat iedereen met kinderen dat ook wel zou begrijpen

2 jaar geleden

Mijn 2 neefjes hebben het ook gehad. We zouden daar heen. Eerst de één. Toen toch gezegt we komen niet. 4 weken later zouden we weer. Dag ervoor kreeg ik bericht. De ander had nu ook 5 plekjes. Toen toch weer afgezegd. Wil het niet riskeren onder de jaar. Opvang is een risico die ik neem. Gelukkig snapte hun onze reden. Hun zouden het zelfde doen bij ons.

2 jaar geleden

Ik zou ook niet gaan ivm je kleine van <1 jaar. Ik snap het gevoel van een zeur zijn maar je kiest toch voor de gezondheid van je kleine? Denk dat elke ouder dit heel (!) begrijpelijk vindt en zo niet, pech voor diegene. Jij en je kleine en helemaal de gezondheid gaat voor àlles. Toch alvast fijne Paasdagen toegewenst 🐣🌷🐣