9 Reacties

5 jaar geleden

Wel ok, al van alles besteld. Alleen shoppen op zondag kan niet, want “het geloof”. Klantenservice is traag, maar reageert uiteindelijk wel. Met ouders van nu voordeel pas 15%korting op allee van Jollein bv.

5 jaar geleden

Reactie op Vintastiek

Wel ok, al van alles besteld. Alleen shoppen op zondag kan niet, want “het ...
Okay dus je hebt alles wel netjes ontvangen? De recensies zijn namelijk super slecht en we hebben de bestelling geplaatst alleen nog niet betaald dus twijfel of ik het nu wil annuleren 😩

5 jaar geleden

Reactie op eenelf

Okay dus je hebt alles wel netjes ontvangen? De recensies zijn namelijk sup ...
Ja hoor, alles ontvangen. Kijk wel ff of het op voorraad is, want anders kan je wel de bestelling plaatsen maar dan wacht je eigenlijk tot get bij hun weer binnen is. Die functie snap ik niet helemaal.

5 jaar geleden

Inderdaad zoals vintastiek zegt letten of t wel op voorraad is anders moet je lang wachten. (Kunnen hun ook niet veel aan doen) wij hebben hier overigens ook alles netjes binnen gekregen 👍🏼

5 jaar geleden

Okay thanks! Ik schrok namelijk van de slechte recensies en aangezien ik in juni ben uitgerekend krijg ik daar de zenuwen van😂

5 jaar geleden

Ik had een box besteld die ‘op voorraad’ was. Kreeg ik de dag erna echter een mail dat ze hem moeten bestellen en dat het 6-8 weken kon duren. Ben nu aan het afwachten 🙈

5 jaar geleden

Ik had er super veel besteld. Vrijwel een week later alles aangekomen.

5 jaar geleden

Reactie op JoyV

Ik had een box besteld die ‘op voorraad’ was. Kreeg ik de dag erna echter e ...
ahneeee ja dat is balen😩 haal je het nog voor je bevalling?🙈

5 jaar geleden

Reactie op eenelf

ahneeee ja dat is balen😩 haal je het nog voor je bevalling?🙈
Normaal wel, gelukkig op tijd besteld 😁