127 Reacties

één jaar geleden

Ik ben 24 weken zwanger van ons tweede kindje🥰

één jaar geleden

Mijn dochtertje word 1 juni alweer 2jr. Stiekem begint het weer te kriebelen om weer een kindje te mogen dragen. Hopelijk is het ons gegund🙏🏽

één jaar geleden

Ja hier ook. Dochter wordt 9 juni 2 jaar! 🫶

één jaar geleden

Reactie op Christmaswish4

Hier kriebelt het al weer een tijdje maar mijn man vindt het nog steeds wen ...
Update: inmiddels alweer 11 weken zwanger 🥳

één jaar geleden

Hier net de eerste goede echo gehad van onze 2e 🥰 nu zo'n 7 weekjes. Begin november bevallen als ons zoontje bijna 2,5 is.

één jaar geleden

18 weken zwanger van een drieling. Als de jongens komen is onze dochter 2 😄

één jaar geleden

Reactie op mamajunienaugustus

18 weken zwanger van een drieling. Als de jongens komen is onze dochter 2 � ...
Oh wauw!! Wat bijzonder. Gefeliciteerd!

één jaar geleden

8 weken zwanger van de 2e🥰 begin nov uitgerekend. Dan is mijn dochter bijna 2,5 jaar

één jaar geleden

Nog 5 weken te gaan voor onze tweede dame komt, ben zo benieuwd naar haar🥰🥰

één jaar geleden

Hier een zoontje wat begin juni 2 word en zn zusje word begin juni dit jaar verwacht🥰

één jaar geleden

Ja zou heel erg graag een 2e willen alleen helaas mijn vriend niet meer dochtertje is nu bijna 2 en wil geen grote leeftijdsverschil.

één jaar geleden

Grote wens voor een 2e en vorige week erachter gekomen dat ik inmiddels ook zwanger ben. Eerste kindje is 21 mnd nu, bijna 2.5 als de baby komt ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mieky

8 weken zwanger van de 2e🥰 begin nov uitgerekend. Dan is mijn dochter bijn ...
Wat leuk! Dan lopen we nu weer gelijk!

één jaar geleden

2 weken geleden bevallen van onze tweede.😍

één jaar geleden

Mijn kleine is 22 maanden en ik ben 39 weken zwanger ❤️

één jaar geleden

Wij willen heel graag vanaf deze cyclus weer voor een 2e gaan...lang wikken en wegen door zeer moeilijke start met ons zoontje. Ik vind het dus echt wel heel erg spannend!! Maar wel ook erg leuk hihi 💞

één jaar geleden

Wij proberen nu weer sinds januari. Maar ben steeds goed verkouden of grieperig geweest dus verwachtte er niet veel van. Voel me nu gelukkig beter dus hoop dat het in de komende maanden toch gaat lukken. Al duurde het bij de eerste bijna twee jaar dus probeer niet te veel te hopen…

één jaar geleden

Sinds vorige week weten we dat ik zwanger ben na de eerste poging van het isci traject 🍀 grote zus is dan bijna 2,5 als de baby word geboren🥰

één jaar geleden

Reactie op Juni2021boy

Wij proberen nu weer sinds januari. Maar ben steeds goed verkouden of griep ...
Hier net zo…ook steeds grieperig en ook meer dan 3 jaar moeten wachten. Altijd die onzekerheid weer he 🙂 help je mee hopen 🤞 🍀

één jaar geleden

Reactie op Livia 👶

Hier net zo…ook steeds grieperig en ook meer dan 3 jaar moeten wachten. Alt ...
Ik hoop ook met jou mee! Ik probeer er niet te veel aan te denken, maar je weet hoe moeilijk dat is.. probeer mezelf nu maar veel bezig te houden.