7 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben nu 2 maanden zwanger, oepsie... niet helemaal de bedoeling. Mijn cyclus was na de bevalling wel meteen weer regelmatig

2 jaar geleden

Ik was na 5,5 maand weer zwanger, wel ongepland maar hartstikke welkom! Inmiddels tik ik de 15 weken alweer aan. Ik kan nu nog niet zeggen of ik het zwaarder vind, vind het allemaal nog wel mee vallen haha

2 jaar geleden

Probeer jezelf geen druk op te leggen, bij ons heeft het bijna een jaar geduurd (wel een miskraam gehad tussendoor). Als je onregelmatig ongesteld ben kun je eventueel een ovulatietest gebruiken, zo weet je iig dat je rond de juist tijd probeert. Heb je een idee wat de oorzaak is van je onregelmatige cyclus? Bij PCOS heb je daar namelijk ook vaak last van

2 jaar geleden

Ik was 3 maanden na m’n bevalling alweer zwanger, ooops, niet helemaal de bedoeling. Dus denk echt dat het per persoon en cyclus verschillend is. Over de 1e hebben we overigens 2.5 jaar gedaan

2 jaar geleden

de eerste spontaan binnen 3maanden. 2de en 3de via ivf. en nu 7maanden later spontaan zwanger. hoever ik ben weet ik nog niet.

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Probeer jezelf geen druk op te leggen, bij ons heeft het bijna een jaar ged ...
De huisarts zegt dat het heeft te maken omdat ik borstvoeding geef maar ik zal dan een ovulatie test doen. 😊

2 jaar geleden

Reactie op jalièvaa

De huisarts zegt dat het heeft te maken omdat ik borstvoeding geef maar ik ...
Aaah ja, dat kan inderdaad zo zijn ja. Hopelijk helpt een ovulatietest. Ik had een app genaamd mijn kalender, hier hield ik mijn menstruatie op bij, deze gaf dan een indicatie van mijn eisprong en rond die periode deed ik een aantal testen. Klopte redelijk goed, maar omdat het bij jou onregelmatig is zou ik iets vaker testen. Die vd action zijn niet al te duur