4 Reacties

7 maanden geleden

wat een vervelende situatie.. ik heb ook iets soort gelijks. onze zoon is 2.5 jaar oud. maar mijn schoon familie en dan met name schoonzus en kinderen verschillen zo erg met de opvoeding als die van ons. ook hele drukke kinderen ( zijn wel al iets ouder) ook heel brutaal.. ik vind het erg vervelend als onze zoon ook met dat van hun wordt lastig gevallen. ik en gelukkig ook mijn vriend zeggen er wel wat van. en anders zit er voor ons vaak ook niet veel op dan eerder weg te gaan. dus helaas geen bruikbare tips voor je.. zeker wel herkenning! wij zien ze gelukkig niet zo vaak, waardoor het wel te doen is maar soms vraag ik me ook af wanneer de bom af kan gaan. en dan ben ik waarschijnlijk de gebeten hond... maar alles voor me kindjes! merk zo erg dat ik het lastig vind, ik respecteer wel hun opvoedingsstijl maar zij die niet van ons.. succes !! hopelijk heeft iemand anders wat meer bruikbare tips.

7 maanden geleden

Reactie op Sharon123456

wat een vervelende situatie.. ik heb ook iets soort gelijks. onze zoon is 2 ...
Herken hier heel veel in terug. Vind het ook heel lastig, ook omdat ik zelf ook best gevoelig ben voor energie en prikkels. Ik vraag heel vaak niet of mijn schoonmoeder kan oppassen omdat die kinderen daar 9 van de 10 keer er zijn, wat prima is. Maar ik stoor me er wel aan omdat ik dan nooit op haar kan rekenen

7 maanden geleden

Ik zou je post in de algemene forum plaatsen en niet in de geboorteclub, krijg je veel meer reacties!

7 maanden geleden

Reactie op Mamavan2594

Ik zou je post in de algemene forum plaatsen en niet in de geboorteclub, kr ...
Bedankt voor je tip! Handig indd