23 Reacties

5 jaar geleden
Afzeggen.
Mijn tattoeerster tattoeert sowieso ook niet tijdens een zwangerschap.

5 jaar geleden
Het wordt afgeraden en ik zou het niet doen. Er kan inkt in je bloedbaan komen. Dat is voor een volwassenen niet erg, maar voor je kindje is niet bekend. Sws kan het anders reageren door de hormonen.

5 jaar geleden
De meeste tatoe毛erders zullen ook niet tatoe毛ren als je zwanger bent. Dat gaat tegen hun richtlijnen in. Dus ik zou je afspraak gewoon verzetten als je kindje geboren is 馃槉

5 jaar geleden
Helaas moet je de afspraak verzetten..
Meestal willen ze geen zwangere tatoe毛ren..
Je hormonen kunnen van invloed zijn op de tattoo..
Het is waarschijnlijk niet goed voor je kindje, idd ivm bloedbaan..
En je hebt altijd risico op irritatie/ infectie en dat is nog groter als je zwanger bent..
Je immuunsysteem is verlaagd...
Dus ik zou hem verzetten :-)...

5 jaar geleden
Ik zit ook in zo鈥檔 situatie alleen dan met permanente make up. Ik heb 8 weken geleden me wenkbrauwen laten doen met permanente make up. Nu moet ik dus volgende week voor mijn na behandeling om kleine gaatjes op te vullen en 1 is ook dikker dan de ander. Nu twijfel ik of ik dit wel moet doen. Loop nu wel voor lul met 1 wenkbrauw dikker dan de ander en wat gaten erin.

5 jaar geleden
Reactie op gizmo9
Ik zit ook in zo鈥檔 situatie alleen dan met permanente make up. Ik heb 8 wek ...
Balen 馃槺

5 jaar geleden
Zelfde hier, maar ik moet hem verzetten. Ik wil het risico niet nemen.. dan maar even wachten.

5 jaar geleden
Echt niet doen! Een goede tattoo artist weigert ook te tatoe毛ren als je zwanger bent, dat is niet voor niets..
Je immuunsysteem is anders, dus je hebt het risico dat je lijf anders reageert op de tattoo en dan is het voor altijd verpest.
Daarnaast is de stress van het tatoe毛ren op je lijf niet goed voor de baby.
Als je al een aanbetaling hebt gedaan kunnen ze het verzetten na de bevalling/ borstvoeding.

5 jaar geleden
Ik heb jullie reacties gelezen en ik ga de afspraak verzetten.. Bedankt voor al jullie reacties... 馃槉馃憣

5 jaar geleden
Ja dat wel.. Over een paar maanden is ook goed. Eerst voor de baby goed zorgen

5 jaar geleden
Zal het niet aanraden ik zit zelf onder de tattoos en zover ik weet zet een tattoo artist geen tattoos bij zwangere vrouwen. Het inkt komt in je bloedbanen terecht en hierdoor ook bij je baby ik zal lekker paar maandjes wachten