9 Reacties

8 maanden geleden

Nee ik heb liever dat ze doorslaapt, als ik haar wakker maak dan denk ik dat we erna lang bezig zijn om haar weer neer te krijgen.

8 maanden geleden

Ik ga hem zeker wakker maken, hij werd vorig jaar wakker van de knallen en heeft de tijd van zijn leven gehad van achter het raam naar het vuurwerk kijken. Hij praat er nu al weer weken over sinds het knallen weer is begonnen. Dus hij feest gewoon mee om 12 uur!

8 maanden geleden

Als ie slaapt laten we hem liggen. Hij is de voorhene jaren ook nog niet wakker geworden. We zien het wel hoe het loopt dit jaar. Mocht ie wakker worden, dan laten we hem natuurlijk naar het vuurwerk kijken.

8 maanden geleden

Als ze zelf wakker wordt, mag ze naar het vuurwerk kijken. Maar als ze doorslaapt, laten we haar lekker liggen. Afgelopen 2 jaar sliep ze door terwijl het vuurwerk voor haar raam afging. 😅

8 maanden geleden

Afgelopen 2 jaar sliep hij door, dit jaar wss ook. Mocht hij wakker worden dan kijkt hij gezellig mee

8 maanden geleden

Hmmm lastige, ik vind wel gezelliger indd maar ergens is slaap ook heilig ondanks goede slaper.. twijfel om hem rond 23.45 wakker te maken zodat hij niet in paniek wakker schrikt.. lastiggggg

8 maanden geleden

Bij ons is ze tot nu toe elke keer vlak voor 12 uur of 12 uur wakker geworden. We gaan haar dit jaar gewoon iets eerder wakker maken, omdat we weten dat ze toch wel wakker gaat worden. Dan is het net zo fijn dat ze gewoon lekker wakker is en zelf ook mee kan genieten! Volgende dag zijn we hier allemaal lekker vrij, dus dan wordt het gewoon een lekkere hang dag 😊

8 maanden geleden

Als ze slaapt, laten slapen, we willen zelf ook naar bed gaan🤭 anders gezellig samen kijken

8 maanden geleden

Reactie op 12062021

Afgelopen 2 jaar sliep hij door, dit jaar wss ook. Mocht hij wakker worden ...
Dit!