18 Reacties
2 jaar geleden
Consumentenbond: In onze fietsstoeltjestest van 2016 concludeerden we dat alle zitjes veilig waren. Er waren alleen verschillen in gebruiksgemak. Veel van deze zitjes zijn nog steeds te koop. Omdat de verschillen klein bleken en we geen gevaren ontdekten, hebben we voorlopig geen nieuwe test gepland. Wel hebben meer dan 200 reviewers hun fietsstoeltje beoordeeld.
2 jaar geleden
Reactie op FHWH
Wij hebben deze mee onderhandeld in de prijs en kregen urban iki. Verder ni ...
Ja dat wilde ik ook gaan proberen. Dan zou het een bobike worden volgens mij. Ik heb voor het op en af stappen al extra ruimte, omdat het een moederfiets is.
Maar ik vroeg mij af of er nog veel verschillen zijn tussen de stoeltjes.
2 jaar geleden
Reactie op Baby7juni2021
Ja dat wilde ik ook gaan proberen. Dan zou het een bobike worden volgens mi ...
Ja ik heb ook een moederfiets maar dan is het verschil er nog: sommige zitjes zitten iets meer op het stuur en sommige er meer achter. En geloof me maakt echt verschil ook met moederfiets. Wij hebben een moederfiets geprobeerd met zitje die vervolgens nog te weinig ruimte had..
2 jaar geleden
Reactie op FHWH
Ja ik heb ook een moederfiets maar dan is het verschil er nog: sommige zitj ...
Ah oké bedankt voor de tip dan zal ik daar zeker op letten.
2 jaar geleden
Hebben jullie een voor of een achter zitje? De voorzetjes gaan van 9maanden tot 3 jaar en de achter zitjes van 9maanden tot 6 jaar. Hij kan dus ik beide. Voorop lijkt me het gezelligste maar een kind van bijna 3 jaar gaat toch niet meer voorop? Een achterzitje zou dus langer mee gaan maar is wel minder knus wat doen jullie?
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Hebben jullie een voor of een achter zitje? De voorzetjes gaan van 9maanden ...
Ik heb nu een set aangeschaft. (Gelijk in 1x voor het geval de kleur of stoeltje ineens uit de handel gaat)
Dan gaat hij eerst voorop tot 2/3 jaar en dan achterop. En stel er komt een 2e kindje kunnen ze allebei mee.
2 jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
Ah das wel slim ja! Welke zijn het geworden?
Bobike 😁