12 Reacties

één jaar geleden

- https://www.bol.com/nl/nl/p/kleuren-met-water-0-de-natuur/9200000123078434/?Referrer=ADVNLPPcef63e00cdbf92970065bba51d1a0013340&utm_source=13340&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=api - https://www.bol.com/nl/nl/p/motoriek-speelgoed-map-busy-board-voor-thuis-en-onderweg-montessori-kinderspeelgoed-leren-veter-strikken-knopen-leggen-activiteitenbord-16-zelfkleden-vaardigheden-kinderen-sensorisch-speelgoed-educatief-spel-woodydoody/9300000061584468/?s2a=#productTitle

één jaar geleden

- Ziplock zakje met Duplo - boekjes

één jaar geleden

Pop-it van de Action. Vinden ze hier ook altijd leuk. Verder neem ik stickervellen mee en wat kleurpotloden en we downloaden een filmpje op onze telefoon voor het geval dat...😉 En natuurlijk wat te eten en drinken. Daar kunnen ze zich ook wel even mee vermaken 🫢

één jaar geleden

Reactie op GaJ

Pop-it van de Action. Vinden ze hier ook altijd leuk. Verder neem ik sticke ...
Haha die pop-it dingen kan ik zelf ook niet vanaf blijven. 🫣 Dus dankjewel, had ik nog niet aan gedacht. Vliegreis zelf maak ik me niet zo druk om. Maar meer wat speelgoed ook voor daar in onze bungalow als we even aan het douchen/wakker worden etc. zijn of hij/wij even genoeg hebben gehad van het actief bezig zijn. ☺️

één jaar geleden

Hier zijn van die munchin stapelbekers nog steeds een groot succes: Om torens te bouwen, water overgieten, met zand en water spelen überhaupt. En ze zijn super klein in te pakken. Verder trekt ons zoontje altijd meteen de keukenkasten open als we ergens zijn, en wil dan met pannen spelen. Helemaal prima! Boekjes zijn top (momenteel is vooral Boer Boris een hit), en zo'n dek kaarten met allemaal voorwerpen er op om. Allemaal klein!

één jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Hier zijn van die munchin stapelbekers nog steeds een groot succes: Om tore ...
Ohja die bekers liggen hier in de speelbak die kan ik er inderdaad wel tussenuit halen en meenemen, had ik nog niet aan gedacht, dankje! Die dek kaarten bedoel je daar zoiets mee? Bekijk Kijk- en speelkaarten Woordjes op: https://www.bol.com/nl/p/kijk-en-speelkaarten-woordjes/9300000076611733?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

één jaar geleden

Puzzels zijn hier een hit! Zowel traditioneel met stukjes als mozaïek insteek puzzel.

één jaar geleden

Reactie op Sigis

Ohja die bekers liggen hier in de speelbak die kan ik er inderdaad wel tuss ...
Ja exact zo'n soort! Wij hebben met Engelse woordjes maar het maakt niks uit. Iig veel plezier aan.

één jaar geleden

Kleine autootjes?

één jaar geleden

Raamstickers, kleuren met water (een boekje + zo'n pen waar het water in zit), speelgoed met zuignapjes om aan elkaar/op de tafel/op het raam te plakken

één jaar geleden

kleuren met water kun je momenteel bij Zeeman kopen! n verder neem ik bijvoorbeeld ballonnen mee, nemen geen ruimte in, en zijn wel leuk, en inderdaad raamstickers. een paar puzzles in een ziplockbag schuiven en dan nemen ze nauwelijks ruimte in. Verder wat kleurtjes en papier en eventueel een potje klei

één jaar geleden

Reactie op JetteA

Kleine autootjes?
Thuis altijd een hit! Kan hij heel lang mee spelen, over de meubels laten rijden, tegen elkaar aan botsen, laten vallen, op een rijtje zetten. Bind er een touwtje aan vast en hij sleept het overal achter hem aan. Hij is er lang zoet mee, wellicht jouw zoontje ook. Bij de action matchbox autootjes voor maar €1,-