14 Reacties

4 jaar geleden

Poeder eigenmerk en wol wasmiddel. Geen wasverzachter.

4 jaar geleden

Hey, hier wassen we alle kleren gewoon samen. Vroeger had je ook die onzin niet, is gewoon om meer te verkopen!

4 jaar geleden

Persil was de beste voor babys uit onderzoek, en ik gebruik zwitsal wasverzachter

4 jaar geleden

Ik heb persil sensitive voor de babykleertjes en gebruik hier geen wasverzachter bij.

4 jaar geleden

Ik was alles gewoon zoals ik altijd doe, ook met wasverzachter

4 jaar geleden

Reactie op Mvvk

Ik was alles gewoon zoals ik altijd doe, ook met wasverzachter
Dan kan je je maar beter gaan inlezen waarom je geen wasverzachter moet gebruiken😉

4 jaar geleden

Ik gebruik neutral wasmiddel, geen wasverzachter.

4 jaar geleden

Reactie op A miracle

Dan kan je je maar beter gaan inlezen waarom je geen wasverzachter moet geb ...
Daar hoef ik me niet over in te lezen.. Ik heb geen zin en tijd om de babykleding apart te wassen van onze eigen was. Ik gebruik minimale hoeveelheid wasmiddel en verzachter en zet vaak ook nog de extra spoelen functie aan. Daarnaast vind ik dat er over veel dingen rondom zwangerschap en baby’s erg spastisch gedaan wordt. Je kind gaat echt niet dood van wasverzachter.. Als blijkt dat hij er slecht op reageert dan kan ik alsnog overstappen op andere middelen of het weglaten van de verzachter.

4 jaar geleden

Persil sensitive gebruik ik. Wast goed schoon en heerlijk fris. Doe er ook regelmatig mijn eigen was mee. Als je alles op baby vriendelijk wasmiddel wast, hoef je ook geen aparte wasjes te draaien dus :).

4 jaar geleden

Zwitsal wasmiddel + verzachter 🥰

4 jaar geleden

Wij gebruiken de gewone van ons

4 jaar geleden

Ik ben overgeschakeld naar een natuurlijk wasmiddel (Cleen) waarbij dan ook nog eens enzymen zitten waardoor er geen wasverzachter nodig is. Ben voor onze kleren ook al omgeschakeld, dan moet ik niets apart wassen en het is ecologisch en voor de huid sowieso beter, dus waarom niet!

4 jaar geleden

Ik heb Persil Sensitive gebruikt voor alle babywasjes 😊

4 jaar geleden

Neutral wasmiddel, en een paar druppels was parfum van wasgeluk. Is geheel op natuurlijke basis en het ruikt heerlijk!