14 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben de Dubatti Smart, is al 2 keer meegegaan toen we gingen vliegen en mocht allebei de keren mee in de cabine

één jaar geleden

Cybex libelle, heel licht en compact!

één jaar geleden

Easywalker miley 2 mag ook mee in het vliegtuig. Ik had eerst joolz aer op het oog maar daar zit geen beugel bij en voetensteun, moet je allemaal apart erbij kopen wat nog duurder uitkomt.

één jaar geleden

Ik heb geen van de 3 buggy's dus ik heb ook geen idee welke het meest comfortabel is. Maar als je toch voor maxicosi leona 2 gaat zal ik even kijken naar deze op markplaats. Het kost 240 euro i.p.v. 419 euro; het is nog helemaal nieuw.

één jaar geleden

https://www.marktplaats.nl/v/kinderen-en-baby-s/buggy-s/m1946449724-maxi-cosi-leona-2-nieuw-en-laatste-op-voorraad

één jaar geleden

Ik zou echt ook even testen in de winkel. Wij vonden heel veel wagens niet lekker lopen en het winkelpersoneel was ook niet even enthousiast overal over. Wij zijn uitgekomen bij de easywalker jackey. Deze mag officieel ook het vliegtuig in dacht ik

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Cybex libelle, heel licht en compact!
Wij hebben deze ook, top aankoop! Past ook in mn fietstas, ideaal

één jaar geleden

Ik heb ook de Dubatti Smart, echt perfect met reizen. Handig hengsel om over je schouder te hangen en mag altijd mee het vliegtuig in.

één jaar geleden

Reactie op Lukeysmama

Wij hebben deze ook, top aankoop! Past ook in mn fietstas, ideaal
Ja hè! Wat voor fietstas heb je? Ben nog opzoek naar een buggy die erin past

één jaar geleden

Wij hebben de easywalker xs aangeschaft om mee te nemen in het vliegtuig. Super fijn in gebruik en licht van gewicht.

één jaar geleden

Reactie op JetteA

Ik zou echt ook even testen in de winkel. Wij vonden heel veel wagens niet ...
Wij hebben deze ook. We zijn beiden lang en de rest liep ronduit klote met een stang tussen de achterwielen. Hij mag indd mee het vliegtuig in, maar dan wel in het ruim. Heb al meerdere keren gevlogen. Hij mag altijd mee tot de gate en dan gaat ie het ruim in. Ik zou hoe dan ook eerst eens gaan testrijden in een winkel. Grote kans dat het je helpt bij je keuze

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Ja hè! Wat voor fietstas heb je? Ben nog opzoek naar een buggy die erin pas ...
Deze! Van NewLoox

één jaar geleden

Ik heb de joolz aer ! Hele goeie buggy , mag ook mee op het vliegtuig , weegt bijna niks en is zo handig in gebruik! Ik raad hem iedereen aan

één jaar geleden

Reactie op Lukeysmama

Wij hebben deze ook, top aankoop! Past ook in mn fietstas, ideaal
Hier ook! Echt super blij mee