15 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de Leuk by TWF in Jeans blue. Ons bed is standaard erg hoog 75 cm. Dus mijn vriend gaat zelf een bak maken met hoge opstaande rand waar we hem inzetten zodat die toch hoger is. Tijdens de kraamweek zetten we die wss niet verhoogd neer maar gewoon 'los' als wiegje zodat de kraamzorg niet boos op ons wordt🤣
Maar hier zaten we inderdaad ook mee, geen enkele cosleeper kan zo hoog. Overigens kan ik me ook voorstellen dat we hem niet verhogen maar gewoon als wiegje in onze kamer gebruiken.
5 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de Alain van Petit Amelie. Deze komt tot 64cm. Ook is deze veilig volgens de eisen van consumentenbond (houten spijlen en geen gaas als zijwand).
5 jaar geleden
Hier zit de co-sleeper (van Safety1st) nog in de doos, ben eigenlijk wel benieuwd hoe die staat bij ons bed. En straks in de kraamweek op klossen, weer een stuk hoger uiteraard. Heb wel zin om hem al neer te zetten, maar staat alleen nog maar in de weg. 🙈 Bij de eerste hebben we een wieg gebruikt, maar vond ik erg onhandig. En de eerste weken vond ik het maar niks, mijn kleine meisje in die grote wieg. 😂 We gebruikten de kinderwagen naast ons bed, zo stond het bedje automatisch al hoger.
5 jaar geleden
Ik zat eig een beetje aan een simpele als deze te denken:
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/wieg-co-sleeper-bedside-40x80-black?utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_342878