9 Reacties

2 jaar geleden

Ja dit! Volgens mij nog een gat in de markt, haarstylingsproducten voor kinderen! Haarlotion verdampt weer en andere gels worden te hard. Ik smeer er zelf vaseline in 🙈

2 jaar geleden

Wij gebruiken de gel van Kruidvat (Jurassic Park op de verpakking). Wordt wel hard maar als je het een beetje uitkamt is dat zo verholpen.

2 jaar geleden

Wij gebruiken hier de gel van de Hema extra strong. Hier zit het zelfs na het slapen nog goed en is prima uit te kamen en blijven er geen stukjes in het haar zitten. Ik was zijn haar 1x in de week met shampoo en 1x gewoon nat maken en ik merk geen viezigheid.

2 jaar geleden

Wij gebruiken soms de haargel van zwitsal! Blijft net iets beter zitten dan de haarlotion maar word niet van dat gel hard.

2 jaar geleden

Ik gebruik de gel van kruidvat eigen merk (donkerblauwe tube). Extra strong nummer 7. Onze vent had vanaf dag 1 veel haar en de gel van zwitsal werkt voor geen meter. Met deze zit zn haar soms na zn dutje nog perfect

2 jaar geleden

Wij gebruiken deze alleen dan in tube. Eerst gebruikten we zwitsal gel maar een keer door zijn haren gaan en de gel is er al uit. Deze zorgt er voor dat de haren van mijn zoontje de hele dag in model blijven en kam het 's avonds super makkelijk uit. Zwitsal zorgde zelfs voor schilfers op zijn hoofdhuid en deze gel heeft dat niet.

2 jaar geleden

Ik heb laatst een gel van andrelon gekocht met kokos erin. Die wordt niet hard, ruikt lekker en het haar blijft er lekker zacht van

2 jaar geleden

Ik gebruik gewoon kruidvat eigen merk gel. Blijft zo wat hele dag goed zitten, maar niet heel erg hard

2 jaar geleden

Hier eerst Zwitsal geprobeerd, maar die is er zo snel uit. Nu gebruiken we dermo care, junior styling gel (paw patrol). wordt iets harder en blijft wat langer zitten. Zodra hij geslapen heeft is het er grotendeels uit, dus is voor ons perfect.