Hoi allemaal,
Onze jongen krijgt steeds meer haar. Ik wil het graag een beetje in model brengen. Welke gel gebruiken jullie? Ik zoek een gel die niet heel hard wordt.
Ja dit! Volgens mij nog een gat in de markt, haarstylingsproducten voor kinderen! Haarlotion verdampt weer en andere gels worden te hard. Ik smeer er zelf vaseline in 🙈
Wij gebruiken hier de gel van de Hema extra strong. Hier zit het zelfs na het slapen nog goed en is prima uit te kamen en blijven er geen stukjes in het haar zitten. Ik was zijn haar 1x in de week met shampoo en 1x gewoon nat maken en ik merk geen viezigheid.
Ik gebruik de gel van kruidvat eigen merk (donkerblauwe tube). Extra strong nummer 7. Onze vent had vanaf dag 1 veel haar en de gel van zwitsal werkt voor geen meter. Met deze zit zn haar soms na zn dutje nog perfect
Wij gebruiken deze alleen dan in tube.
Eerst gebruikten we zwitsal gel maar een keer door zijn haren gaan en de gel is er al uit. Deze zorgt er voor dat de haren van mijn zoontje de hele dag in model blijven en kam het 's avonds super makkelijk uit.
Zwitsal zorgde zelfs voor schilfers op zijn hoofdhuid en deze gel heeft dat niet.
Hier eerst Zwitsal geprobeerd, maar die is er zo snel uit.
Nu gebruiken we dermo care, junior styling gel (paw patrol). wordt iets harder en blijft wat langer zitten. Zodra hij geslapen heeft is het er grotendeels uit, dus is voor ons perfect.