21 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben ook happy horse richie van 38 cm en daar slaapt hij altijd mee. We hebben ook de kleine, het knuffeldoekje maar die vind ie niks
4 jaar geleden
Reactie op Cecii
Wij hebben happy horse konijntje! Hij legt elke avond het oortje op zijn ho ...

Wat schattig!! Welk formaat konijntje hebben jullie?
4 jaar geleden
Wij hebben de knuffeldoekjes van happyhorse, maakt niet uit welke we geven haha hebben er nu 3. 2x de konijn(richie) en 1x de aap(mickey). Hij slaapt niet meer zonder en sabbelt op de oren en legt het doekje vaak over zijn hoofd heen. We hebben ook de 38 cm versie maar deze nog niet geprobeerd
4 jaar geleden
Mijn dochtertje gaat altijd slapen met een knuffeltje van Zazu; Zazu Becky. Is een soort knuffeldoekje met konijnenhoofd eraan. Ze friemelt met het doekje pf de oren als ze moe is.
Mijn neefje heeft een knuffel van Happy horse; Richie 38 cm. Hij friemelt als hij moe is ook aan de oren van zijn knuffeltje.
4 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Mijn dochtertje gaat altijd slapen met een knuffeltje van Zazu; Zazu Becky. ...
Oh die heb ik ook gezien idd. Zetten jullie de noise optie ook aan?
4 jaar geleden
Reactie op XilianRose
Oh die heb ik ook gezien idd. Zetten jullie de noise optie ook aan?
Dat apparaatje zit in het hoofd vd knuffel en kan je er ook uithalen. Ik heb 'm er eigenlijk standaard uit Ik gebruikte de whitenoise best vaak op het begin, maar nu eigenlijk bijna nooit meer. Je kan er ook een paar melodietjes, hartslag en zeegeluid mee afspelen.
4 jaar geleden
Wat een schattige foto’s! Super lief! Zelf ook op zoek naar een knuffel voor troost in bed. Wel benieuwd, doen jullie de happy horse konijnen knuffel in de wasmachine en blijft die dan mooi? Onze zoon stopt alles in zijn mond, dus zeker ook zijn knuffel 😃 dan is het fijn om het ook te kunnen wassen.
4 jaar geleden
Onze dochter gaat voor het schaapje van happy horse. Ze is er helemaal zot op

4 jaar geleden
Onze dochter is gek op der kiwi. Ze valt ook echt met der knuffel in der hand in slaap en als ze wakker is ligt ze er blij mee te spelen. Ook de snavel is fijn om op te sabbelen en bijten.
Het maakt denk ik niet uit welke knuffel. Als je hem gewoon altijd bij der legt dan hecht ze zich vanzelf hieraan.

4 jaar geleden
Reactie op Saar-Jo
Onze dochter is gek op der kiwi. Ze valt ook echt met der knuffel in der ha ...

Vanaf dat ze geboren is leg ik een knuffeltje, wat ze van mn ouders heeft gekregen, bij der als ze slaapt en bv krijgt. Helaas nog niet gehecht 😔