24 Reacties

4 jaar geleden
Gordijnen, altijd lastig. In de baby kamer hebben we neutrale kleuren op de wand. Wit, grijs. We hebben oker gele gordijnen. Dit is nu nog de kamer van onze zoon. Achteraf heb ik spijt van de kleur omdat je er nu aan vast zit. Gordijnen (verduisterend) vervang je niet zo snel. Is name lijkt niet goedkoop. Ik zou voor neutrale kleur gaan. Dan had ik de baby kamer met de accessoires een hele ander uiterlijk kunnen hebben. Nu zit ik dus aan oker geel vast 😩😂😅
Ik ben nu dus bezig met de peuter kamer. Daar heb ik donker groen en een soort terra op de muur (lijkt wat op klei/baksteen). Ik ga voor lichte gordijnen omdat de kleuren al aanwezig zijn. Ik denk beige. En dan kan ik later altijd nog de kamer veranderen zonder dat er nieuwe gordijnen hoeven te komen 😂
Ohja op beide kamers hebben we ook nog plissé gordijnen voor de ramen. Grijs en op de baby kamer. Beide/zand.

4 jaar geleden
Dit is niet ons kamertje maar ik ga zowel het idee voor de muurkleur (lively kraft van Flexa) als de gordijnen (vilborg van Ikea) jatten, haha. Die gordijnen schijnen van prima kwaliteit te zijn en goed te verduisteren

4 jaar geleden
Zo hebben wij de gordijnen. Heb van buiten wel rolluiken waardoor niemand in de avond er doorheen kan kijken

4 jaar geleden
Fijn deze inspiratie. Ik vind het zelf erg moeilijk. Wij hebben 1 mintgroene muur en rest is gebroken wit. Ik twijfel tussen grijs of antraciet. Wat zouden jullie doen?

4 jaar geleden
Wij hebben 1 oud roze muur en de rest wit. Meubels zijn wit met zwart & nemen oud roze gordijnen😃

4 jaar geleden
Wij hebben deze behang cirkel gekozen. Ben aan t zoeken naar een bijpassende gordijn....iemand tips/ een suggestie?

4 jaar geleden
Reactie op pollema9
Heb je deze weg wil ook leuke gordijnen er hangt ook een rolgordijn maar vi ...
Heb deze bij de gamma gekocht. Vaak komt er een aanbieding met 15/20% korting. Zou het dan even in de gaten houden

4 jaar geleden
Heeft iemand hier nog een tip voor goede verduisterende kant en klaar gordijnen? (die je eventueel op maat kunt strijken/maken)