11 Reacties

2 jaar geleden

Onze oudste sleept haar happy horse konijn overal mee naartoe. Ik moet erbij zeggen, vanaf dat ze een half jaar was ongeveer, merkte wij dat ze die erg leuk vond. Ik heb er toen direct 2 bijgekocht en deed er elke dag 1 in de wasmachine (ze sabbelde veel op de oren van het konijn, dus dat ging enorm stinken). Ze is in oktober 2 geworden en alle 3 de knuffels gaan nog steeds om de beurt in de wasmachine en zijn nog mooi heel.

2 jaar geleden

Wij hebben al 4 jaar dezelfde happy horse knuffels. Ze gebruikt ze wel alleen in bed en er is er nog geen 1 stuk. We hebben er 2 in de tas voor de opvang en 2 in bed.
Wij hebben er laatst een gekocht van senger naturwelt geen idee of deze langer meegaat dat een van happy horse knuffel? Ik hoop het wel voor die prijs 😅De knuffel is wel echt van mooie kwaliteit en gemaakt van natuurlijke producten hij was meteen dikke maatjes met deze knuffel.

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor jullie reactie❤️ Fijn dat ik nu weet dat in ieder geval de happy horse lang mee gaat(ze zijn zo leuk en lekker zacht😊) Jeetje de Senger Naturwelt is idd prijzig voor een knuffel. Helemaal als je ook nog een reserve moet haha. Maar die zijn ook wel heel erg leuk

2 jaar geleden

Hai, wij hebben onze dochter een knuffel van sigikid uit laten kiezen in de winkel. Deze knuffel, merk van sigikid was ook favoriete van mijn zoontje hij heeft er 4 versleten, maar na 6 jaar nog altijd 1 in bed, helaas kunnen we er geen nieuwe meer van bij kopen voor mijn zoontje. Als ze er veel mee knuffelen, sabbelen etc. Is het zeker verstandig er meerdere van aan te schaffen.

2 jaar geleden

Hier lijkt het konijn van Prenatal favoriet te worden. Ideaal, want die zit standaard in het hun assortiment 👍

2 jaar geleden

Jellycat knuffels! En de liewood grote knuffeldoeken zijn ook top. Beide wel prijzig…

2 jaar geleden

Mijn oudste dochter heeft een beer van Hermann Teddy en die is al vanaf begin favoriet ☺️ echt mooie kwaliteit, is al vaak gewassen en gaat overal mee naartoe en ik zag online dat ze superveel verschillende dieren hebben!

2 jaar geleden

Dank jullie wel! Nog meer om naar te kijken😃 Nu keuzestress😂

2 jaar geleden

Die van mij krijgt èlke avond weer een nieuwe knuffel, een knuffel die altijd blijft 💚💖

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wij hebben er laatst een gekocht van senger naturwelt geen idee of deze lan ...
Hier ook! De grote gans ligt in bed en de kleine beneden