29 Reacties
2 jaar geleden
https://www.driewielers.nl/smoby/be-move-comfort-blue-pastel-p-1197827002.html?utm_source=google&utm_medium=googleshopping&utm_campaign=googlemerchantcenter?utm_source=google&utm_medium=googleshopping&utm_campaign=googlemerchantcenter&gclid=Cj0KCQjwspKUBhCvARIsAB2IYutgcNj8PS_OYSIL4zZamWKWlgl0aBGYsdx6Gd_vXobFxlYS9WB1ZzMaAmp7EALw_wcB Wij hebben deze gekocht!
2 jaar geleden
Highway kick 1 hebben wij besteld. Die is wat lager. Veel loopfietsen zoals veloretti en trybike zijn pas geschikt vanaf 1,5 jaar of 86-90cm.
2 jaar geleden
Die van Wishbone is geschikt vanaf 1 jaar tot wel 5 of 6, omdat je hem om kunt bouwen/aan kunt passen. Wel stevig geprijsd... €239, maar dan hoef je niet over een jaar een nieuwe te kopen.
Heb er bovendien wel eens naar gekeken op Marktplaats en daar gaan hele nette weg voor rond de €75, mocht je daar geen bezwaar tegen hebben.
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Highway kick 1 hebben wij besteld. Die is wat lager. Veel loopfietsen zoals ...
Das natuurlijk ook een beetje afhankelijk van hoe lang je kind is (onze zoon is nu met 11 mnd ongeveer 80cm) en wat ze al kunnen. Hij loopt nog niet, dus tegen de tijd dat hij wel wel kan, kan hij ook op die loopfietsen. Dat zijn denk ik allemaal dingen die je voor jezelf wel moet afwegen.
2 jaar geleden
Reactie op Thérèse
Das natuurlijk ook een beetje afhankelijk van hoe lang je kind is (onze zoo ...
Zeker. Onze dochter is 75cm en loopt al bijna. Ik wilde iets kopen waar ze wel meteen mee kan spelen.
2 jaar geleden
Wij hebben van topmark een 4 in 1 fietsje gekocht voor de 1e verjaardag. Driewieler, loopfiets, met trappers en wat de 4e is weet ik even niet meer haha maar ze kan er even mee vooruit 😋
2 jaar geleden
Reactie op Love3
Iemand ook een tip voor een kleintje? Ze is nu bijna 67 cm en ze is eind ju ...
De zithoogte is 22-29cm. Past ze daar op?
2 jaar geleden
Reactie op frenkel1988
Highway kick 1 hebben wij besteld. Die is wat lager. Veel loopfietsen zoals ...
Dat is wel een goede ja. Wij hebben er een gehad maar die is echt heel hoog. En ze is best lang (vaak maat 86).). Ze vind het wel heel leuk als wij haar erop rond duwen maar dan kan ze net met haar tenen bij de grond en gaat dan meelopen. Dat is volgens mij niet zo goed, de moeten echt plat op de grond kunnen zodat ze meteen goed leren stappen.