12 Reacties
4 jaar geleden
Uh niet 🤣..
Google maar even maar het het komt erop neer..
Dat het beter is van niet..
Maar als je zelf bewust de keus maakt is het natuurlijk prima 🙂
4 jaar geleden
Reactie op H3llobaby2021
Uh niet 🤣..
Google maar even maar het het komt erop neer..
Dat het beter ...
Oh ja zie het nu inderdaad ja.. 😅 :
VeiligheidNL en de Consumentenbond raden het gebruik van loopstoeltjes af. Kinderen in een loopstoeltje hebben meer kans op een ongeluk in huis. Een kind kan zich sneller voortbewegen dan normaal en daardoor snel onveilige plekken bereiken. Denk aan bijvoorbeeld een trap of gevaarlijke plekken in de keuken.
Wel vreemd dat je die dingen dan overal ziet staan en voorbij ziet komen? Je zou denken dat ze dan niet meer verkocht (mogen) worden in winkels zoals babypark etc.
4 jaar geleden
Wij hebben deze recept aangeschaft omdat madame de hele dag wilt staan 😅 maar ze kan nog net niet met haar voetjes bij de grond. De gevaren van verkeerd belasten zijn bekend, maar je moet ze er ook geen uur in laten 🤷♀️ gewoon 10 minuutjes om even wat anders te doen...
https://www.bol.com/nl/nl/p/cabino-inklapbare-loopstoel-met-speelset-roze/9200000096056972/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-121645764208-S-1595297908541-9200000096056972&gclid=Cj0KCQiAoY-PBhCNARIsABcz772FKi6XlBR1OQUh_r4dh5HOFMoq0B_HhEtbbZHeC62pQk7_r_5tg0YaAhxMEALw_wcB
4 jaar geleden
Ik schaf er geen een aan voor mn kleine, omdat ik graag wil dat ze zelf leert lopen op eigen kracht ipv door de afleiding van de loopstoel. Als jij het wel wilt doen gewoon doen. Ik geef mn kindje straks ook geen eten/ snoep met toegevoegde suikers. Anderen doen dit weer wel gewoon dusja.
4 jaar geleden
Ik schaf er geen een aan voor mn kleine, omdat ik graag wil dat ze zelf lee ...
Mogen kinderen niet snoepen dan ???
4 jaar geleden
Tsja, wat mogen kinderen tegenwoordig nog wel? haha..
Onze kleine is ook heel beweeglijk en zou het liefst ook al zich door heel het huis bewegen. Ik zat ook te denken aan een loopstoeltje. Al gaat ie er zo nu en en dan maar een kwartiertje in. Zolang je in de buurt blijft en je houdt je baby goed in de gaten dan zie ik daar echt totaal geen kwaad in.. Maar goed, tegenwoordig is zowat alles slecht voor een baby. Ik vraag mij soms af hoe ik ooit groot ben geworden 😆😅