18 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook maat 19. In echte kinderschoenenwinkel hebben ze er wel leuke hoor

2 jaar geleden

Deze week net op laten meten en mijn zoontje heeft maat 21

2 jaar geleden

Hallo mijn dochtertje heeft maat 17 maar is absoluut niet gemakelijk om stevige stapschoentjes te vinden in maat 17 ze is 1 jaar en bijna 1 maand

2 jaar geleden

22馃檲

2 jaar geleden

Hier ook hele kleine voetjes. Maat 18/19 is te groot. Donsje amsterdam staan lengte voetzool bij heel handig. Hoef je alleen even van je kindje de voetjes op te meten met een meetlint.

2 jaar geleden

Hier maat 19, maar geen een enkel schoen houdt hij aan. Trekt alles uit en gooit er mee. Vind dit zo jammer want had best wat schoentjes gehaald en heeft meeste bijna nooit aan getrokken馃ズ

2 jaar geleden

22 of 23 馃槄

2 jaar geleden

Mijn zoontje had in maat 19 wel mini adidas! Zo schattig! De opvolgende maten staan al klaar in de kast 馃グ

2 jaar geleden

18/19

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft maat 18.5

2 jaar geleden

Hier hele kleine voeten. Heb maat 18 gekocht, maar zijn nog veel te groot dus denk dat ze iets van maat 17 heeft. Erg lastig om schoenen te vinden in die maat. Gelukkig loopt ze nog niet zelfstandig, dus ik heb nog ff.

2 jaar geleden

M鈥檔 dochters voeten zijn gemeten op 17.5. Had schoentjes bij Donsje gekocht. Daar stond op dat ze voor 12-18 maanden zijn. Bleek wel dat dat valt als maat 19/20 dus ze zijn nog een beetje groot. De schoentjes zelf zijn wel een mega aanrader, mooi leer en soepele zool, en zien er heel schattig uit. Er is nu sale.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft maat 18. De site/app van Nike en Adidas hebben schoenen vanaf maat 17. Voor mijn zoon had ik altijd schoenen van Adidas en waren heel goed/flexibel voor kindervoetjes.

2 jaar geleden

En dan heb je ook een reden om voor jezelf te shoppen 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op dyan87

En dan heb je ook een reden om voor jezelf te shoppen 馃檲
Superleuk!

2 jaar geleden

1 jaar en ze heeft maat 17/18

2 jaar geleden

We hebben 3 weken terug maat 22 gekocht omdat we op vakantie gingen en ze net wat pasjes los deed. Uiteindelijk niet gedragen en gaan dit weekend proberen te ruilen voor 23. Ze loopt nu langere stukjes en voetjes lijken alweer gegroeid. Het was toen ook al beetje twijfel tussen 22 en 23 en in 22 was er veel meer keus als eerste schoenen. Ze is 13 maanden en ook vrij lang (80cm met 1 jaar).