14 Reacties

5 jaar geleden

Ik had het niet verwacht voor die prijs maar die van bonprix vind ik echt het fijnst zitten en geven goede steun

5 jaar geleden

Hier ook bonprix fan 😄

5 jaar geleden

https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/voedingskleding/ Ik heb er 2 van deze. Vind ze erg fijn zitten, niet te strak om mijn maag heen zeg maar, maar wel voldoende steun door de gel beugels.

5 jaar geleden

Deze is echt super! En zit ook lekker

5 jaar geleden

Ik heb mij laten adviseren door een lingerie zaak (geen grote keten). Heb er twee van Anita met beugel en twee van Anita zonder beugel. Zeer betaalbaar en veel minder gedoe met zelf bestellen, passen en retourneren.

5 jaar geleden

Die van Carriwell zijn echt mijn favorite! Ik heb zelf de meegroei/voedings Bh's padded en gelwire. Zijn niet heel sexy 😉, maar geven wel super steun en zitten heerlijk!

5 jaar geleden

Ik had het niet verwacht voor die prijs maar die van bonprix vind ik echt h ...
Nice! En welke dan? Bonprix heeft er ook meerdere 🤔

5 jaar geleden

Ik heb er 1 van Noppies en 1 van Prenatal (huismerk). Beide zitten voor mij goed, 1 cupmaat groter dan voor de zwangerschap wel. En ik heb ze wel in de winkel gepast!

5 jaar geleden

Afgelopen tijd al enorm veel besteld en retour gedaan.. Dit zijn de enige die ik heb gehouden en echt fijn zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Sooph

Nice! En welke dan? Bonprix heeft er ook meerdere 🤔

5 jaar geleden

Thanks allen! Heb er een paar besteld 😊

5 jaar geleden

Ik heb van het weekend een setje bij H&M gehaald en die zitten fantastisch. Had hiervoor nooit bh’s aan dus vond echt ALLES irritant zitten maar deze voel je niet. Geen idee of ze ook echt handig voor de voeding zijn maar voor deze weken in ieder geval mega fijn 😁

5 jaar geleden

Reactie op gerdag

Ik heb van het weekend een setje bij H&M gehaald en die zitten fantasti ...
Deze zitten lekker inderdaad!