18 Reacties

5 jaar geleden

馃槉

5 jaar geleden

Ik gebruik VSM - mama Maar ik ben van plan over te stappen naar orthica. Ik lees dat die erg goed is qua inhoud. ( de hoeveelheden vitamines erin) Wat is de naam van de natuurlijke voedingssupplement?

5 jaar geleden

Orthica Prena Fem! Kun je er 2 per dag van nemen maar de verloskundige zei dat 1 per dag ook voldoet. Zijn wel prijziger maar zit geen troep in (zeggen ze dan he).

5 jaar geleden

Ik gebruik VSM - mama Maar ik ben van plan over te stappen naar orthica. I ...

5 jaar geleden

Nu nog de kruidvat mama supplementen, komende week is davitamon bij etos 1+1 dus ga dan die weer halen. Vorige zwangerschap ook geslikt en was ik blij mee!

5 jaar geleden

Ik gebruik zwangerschap plus van Holland and Barret.

5 jaar geleden

Ik slik van Vitals. Ook geen troep er in. Vit D druppels er extra bij.

5 jaar geleden

Kruidvat zwanger

5 jaar geleden

Ik gebruik de deze

5 jaar geleden

Eigenlijk alleen foliumzuur van de Kruidvat.. geen idee of dit alleen goed is. Dit is mijn eerste zwangerschap die totaal als een verrassing kwam. Ben er nog niet in thuis. Ik ben nu 5.1

5 jaar geleden

Vanwege mijn eetstyle (ketogeen) Magnesium Malaat, natrium, kalium, vitD, foliumzuur en elke week een injectie B12.

5 jaar geleden

Ik kreeg de tip prena fem van orthica, te koop bij Holland&barret. Daar zit echt alles in zonder troep :). Ga er vandaag mee beginnen dus nog geen ervaring :)

5 jaar geleden

Dat hebben ze mij idd ook verteld bij de drogisterij. Ik gebruik al enige tijd onderstaande supplementen en ben er tevreden over. Je krijgt alles binnen wat nodig zou moeten zijn. Bij de visolie zit een extra vit D verwerkt.

5 jaar geleden

Zijn er ook zwangerschapsvitamines in de vorm van een smelttablet of kauwtablet? Heb de Davitamon tabletten (die zonder de visolie), maar krijg ze niet weg zonder ze ongeveer helemaal fijn te kauwen. Weet niet of ik dan wel alle vitamines binnen krijg.

5 jaar geleden

Natuurlijke producten zijn ook veel beter馃槉! In davitamon enzo zitten veel chemische toevoeging en suiker en niks met echt goede voedingstoffen helaas. Is gewoon een marketing product. 馃槆

5 jaar geleden

Reactie op AnkevRK

Zijn er ook zwangerschapsvitamines in de vorm van een smelttablet of kauwta ...
Er is van davitamon ook smelttabletten waar foliumzuur en vitamine D in zit, dat werd mij aangeraden. Het smaakt naar pepermunt, is goed te doen 馃槉

5 jaar geleden

Reactie op MelissaBijsterveld96

Eigenlijk alleen foliumzuur van de Kruidvat.. geen idee of dit alleen goed ...
Same! Ben benieuwd of ik nog andere supplementen dien in te nemen

5 jaar geleden

Mijn 2 schoonzussen hebben beide deze gebruikt en een top zwangerschap gehad. Dus ik gebruik ze nu ook 馃槃