21 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik wilde graag een zwemvest. Toevallig zei een vriendin van mij van de week dan moeten ze alsnog bandjes om want ze kieperen voorover. Zij gaf aan dat een puddle jumper het beste werkte tegen kopje onder gaan.

茅茅n jaar geleden

Hoe oud is je kindje? Wij zijn ook aan 't zoeken. Onze dochter is ruim anderhalf maar voor de meeste moeten ze 2 jaar zijn.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben deze, niet echt wat voor een jongen misschien. Maar wellicht hebben ze een andere versie van dit merk? Ze werken top! Er staat bij 2-6 jaar en 15-30 kilo. Mijn dochter is 1,5 en 10 kilo, en het past prima!!! 馃憤馃徏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Rebelion

Wij hebben deze, niet echt wat voor een jongen misschien. Maar wellicht heb ...
Ja deze heb ik nu voor 1 tot 2 jaar, maar dan gaat hij dus kopje onder.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Anita 2811

Hoe oud is je kindje? Wij zijn ook aan 't zoeken. Onze dochter is ruim ande ...
Hij is ook 1.5. Maar redelijk groot voor z'n leeftijd dus ik durf vanaf 15 kg wel aan. Nu heb ik bandjes voor 1 tot 2 jaar en daar gaat hij mee kopje onder.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben ronde bandjes en ik vind ze fantastisch. Nu moet ik wel daarbij zeggen dat we praktisch elke week babyzwemmen (dreumeszwemmen?). Les 1 met de bandjes was een drama, les 2 ging de laatste 5 minuten goed, les 3 ging na 15 minuten goed en sindsdien gaat het de hele les super. Hij vertrouwd op z'n bandjes en drijft/zwemt gerust alleen. De eerste lessen was het nog veel waterhappen omdat hij nog niet doorhad hoe hij bleef drijven (beentjes naar beneden laten 'hangen'). Lang verhaal kort; ronde bandjes 馃憣

茅茅n jaar geleden

Wij hebben deze. Erg blij mee. We hebben deze sinds een maand en toen woog hij 12,5 kilo, hij is vanaf 15 kilo staat er, maar het past makkelijk en hij drijft er heel goed op.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lukeysmama

Wij hebben ronde bandjes en ik vind ze fantastisch. Nu moet ik wel daarbij ...
Dankje! Hoe leren ze dat. Door het gewoon steeds te blijven doen/oefenen? Of heb je nog handige tips?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

Dankje! Hoe leren ze dat. Door het gewoon steeds te blijven doen/oefenen? O ...
Niet echt tips helaas, was vooral gewoon blijven doen! Vrijheid geven/loslaten zodat ze doorhebben dat ze blijven drijven met bandjes (goed hard opblazen!), maar wel dichtbij blijven zodat je na een mondje water of bij paniek lekker kan knuffelen en verzekeren dat er niets gebeurd 鉂わ笍鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Hoi, onze dochter is 19 maanden en zwemt met de puddle jumper. Zowiezo is ze enorm watervrij geworden door de zwemlessen op zaterdag, maar nu met ons in het pierenbad wordt ze ook heel vrij met de puddle jumper aan. Natuurlijk moet je erbij staan, maar ze durft er veel mee en leert ook haar mond op te tillen als ze op haar buik of rug gaat drijven. Echt een aanrader! Moet er wel bij vermelden dat we soms 3 keer per week zwemmen. Groetjes

茅茅n jaar geleden

Ik denk na over een puddle jumper, alleen welk merk?

茅茅n jaar geleden

We zijn voor de ronde bandjes gegaan. Ik was toch bang dat de puddle jumper te groot zou zijn. De bandjes zijn fantastisch hij blijft goed drijven en vind het niet erg om ze om te hebben.

茅茅n jaar geleden

Wij gaan ook voor een pudle jumper! Zwemmen zelden, maar dat lijkt mij toch het meest 'handige' voor ons zoontje die dus ook zelden in t water is. Mijn opvangkindje is 1.5mnd ouder dan ons zoontje (zij van eind april, ons zoontje van 9juni) maar zij is veel lichter. Zij past die vanaf 15kg prima zei haar moeder, dus denk dat ons zoontje dat ding prima past! Ook kijken we naar slipstops, anti slip sokjes/schoentjes. Wel 2e hands, net als de pudle jumper want beide zijn aan de prijs vind ik Kan ook prima voor onder de douche bijvoorbeeld.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Nanda8

Wij gaan ook voor een pudle jumper! Zwemmen zelden, maar dat lijkt mij toch ...
De slipstops zijn echt geweldig! Ik ben ze 1x vergeten met zwemmen en toen gleed hij steeds uit. Met de slipstops aan nergens last van.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

De slipstops zijn echt geweldig! Ik ben ze 1x vergeten met zwemmen en toen ...
Weet jij misschien hoe deze vallen qua maat (slipstops) Mijn zoontje heeft nu maat 19 ong.

茅茅n jaar geleden

Reactie op lisavl

Weet jij misschien hoe deze vallen qua maat (slipstops) Mijn zoontje heeft ...
Dan zou je de kleinste maat moeten hebben dat is: INF 18-20 Ik heb toen zelf XS gekocht dat is 21-23, omdat ik de tip kreeg om het voetje helemaal naar voren te doen en dan de achterkant om de hak te sluiten. Dit blijft goed gesloten zitten en zo kan je er wat langer mee doen.

茅茅n jaar geleden

De zwemsokken van ockyz zijn ook heel fijn. Ook goed via vinted te krijgen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

Dan zou je de kleinste maat moeten hebben dat is: INF 18-20 Ik heb toen zel ...
Ik heb ze ook net gekocht, maar deze volg ik niet helemaal? Waarom doe je er langer mee als je de achterkant om de hak vouwt? Dan loopt hij toch deels op die stof ipv op de ant slipzool, waardoor de stof sneller slijt en er ook minder grip is? Krult ie dan niet om? En rekt het elastiek wat om het voetje zit dan niet uit?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Th茅r猫se

Ik heb ze ook net gekocht, maar deze volg ik niet helemaal? Waarom doe je e ...
Het is niet echt omvouwen. Meer dichtknijpen aan de achterkant als de tenen helemaal naar voren zitten. Niks slijt sneller en hij loopt gewoon op de zool. Als het lukt kan ik nog proberen een foto te maken.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Baby7juni2021

Het is niet echt omvouwen. Meer dichtknijpen aan de achterkant als de tenen ...
Ja doe maar, want ik snap er weinig van 馃槀 Maar wel benieuwd of het werkt