14 Reacties

één jaar geleden

Als je het niet probeert dan weet je het niet 😇

één jaar geleden

Je kan het altijd proberen toch?

één jaar geleden

Onze dochter (nu inmiddels 1.5jaar) is ook een slechte slaper. Sliep overdag niet en s avonds zaten wij uren naast zijn bed. White noise vond ze verschrikkelijk maar een muziekje leek, na veel geduld en doorzettingsvermogen te werken. (Flo amsterdam heet het geloof ik) Succes!

één jaar geleden

Ik gebruik sinds de geboorte white noise. In het begin als soort herinnering aan de baarmoeder, en inmiddels (dochter van anderhalf jaar) om de omgevinggeluiden te dempen. Ben er zeeer tevreden over en zou het bij al m'n andere kids ook gebruiken. Ik heb er zelf 1 van ali express aangeschaft. Het is een wit vierkant kastje. Bol.com verkoopt m ook onder de naam Numsy, maar die is duurder.

één jaar geleden

Weet trouwens wel dat de kans groot is dat je zoon in een sprong zit. Met 6 maanden duurt ie best lang en is ie best intens. Het scheelt voor mij altijd om erover te lezen, dan weet je waar het vandaan komt. Veel succes!

één jaar geleden

Mijn dochtertje slaapt er mee sinds ze 5 weken is. Nu 1.5jaar. Hij moet aan staan op 1.5 uur. Zonder valt ze niet in slaap. In het begin moest ik vaak naast haar zitten tot ze sliep. Ik viel er zelf ook vaak van in slaap. Was ik zo 1.5uur verder 🤣

één jaar geleden

Anders eerst white noise op youtube op een (oude) telefoon aanzetten om te proberen? En deze in het kamertje te laten. Mocht het werken dan kan je hem altijd aanschaffen!

één jaar geleden

Bedankt voor de tips! Ik ga het uitproberen.

één jaar geleden

Wij gebruiken white noise sinds onze zoon 6 weken was en ook nu nog steeds. Het hielp hem overduidelijk zn rust te vinden en zich over te geven aan het slapen. Nu gebruik ik hem inderdaad ook om omgevingsgeluiden te dempen. Op de opvang slaapt hij zonder en slaapt daar niet minder dan thuis, dus misschien is het niet echt meer nodig, maar kwaad kan het ook niet. Ik zou het gewoon proberen. White noise is niet leeftijd gebonden. Het wordt ook gebruikt door/voor bejaarden die heel ligt slapen. En ik moet zeggen dat ik er zelf ook beter door slaap. Toen onze zoon met 9 mnd naar zijn eigen kamer ginf moest ik echt weer even wennen 😆

één jaar geleden

Reactie op Thérèse

Wij gebruiken white noise sinds onze zoon 6 weken was en ook nu nog steeds. ...
Ligt slapen is natuurlijk licht slapen 🙈

één jaar geleden

Zou geen whitenoise aanschaffen als het helpt! Gewoon speakertje met bluetooth😊

één jaar geleden

Reactie op Diya31

Weet trouwens wel dat de kans groot is dat je zoon in een sprong zit. Met ...
Hij is bijna 1,5 jaar. 😉 ik wijdt alles aan kiezen, ziekzijn, sprongetje noem maar op.

één jaar geleden

Ongeveer een maand geleden begonnen met white noise en sindsdien slaapt ze ook door. Zou het zeker proberen :)

één jaar geleden

Je hebt van zazu een knuffel met een geluidskastje erin. Deze heeft ook huilsensor en gaat dus aan als de kleine huilt. Zitten verschillende geluiden in, white noise, hartslag, muziekje en natuurgeluiden. Ik ben hier echt zeer tevreden over. Is prijzig maar als het werkt zeker zijn geld waard!