15 Reacties

4 jaar geleden

Gevoelsmatig zou ik geen apparaten ìn het bedje leggen….. Misschien op een stoel of kastje ernaast? En volume niet te hard even kijken hoe je kleine erop reageert….. Sterkte ermee 😊

4 jaar geleden

Ik leg de iPad cm of 30 van het bedje af en dan wel op redelijk hoog volume zodat het het omgevingsgeluid wel overstemt maar niet zo hard dat het vervelend is voor de baby

4 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Gevoelsmatig zou ik geen apparaten ìn het bedje leggen….. Misschien op een ...
Oké dat ga ik proberen! Een kasje pakken en naast zijn bedje!! Bedankt voor de tip!

4 jaar geleden

Ook moet ik specifiek deze gebruiken anders werkt het niet 😓 ik heb zo’n numsy apparaat maar val als die white noise geluiden moet hij niks hebben omdat er niet zo’n golvende toon doorheen gaat🤷🏼‍♀️ https://youtu.be/QKvnbSwLVNU

4 jaar geleden

Ik leg de iPad cm of 30 van het bedje af en dan wel op redelijk hoog volume ...
Bedankt!!!

4 jaar geleden

Ook moet ik specifiek deze gebruiken anders werkt het niet 😓 ik heb zo’n n ...
Oooo deze white noise heb ik nog niet geprobeerd ga ik straks gelijk even proberen dankjewel!!💖

4 jaar geleden

Ook moet ik specifiek deze gebruiken anders werkt het niet 😓 ik heb zo’n n ...
Oh lekkere zin les, nou je snapt me wel 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Adriana1

Oooo deze white noise heb ik nog niet geprobeerd ga ik straks gelijk even p ...
Komt goed succes 🍀

4 jaar geleden

White noise mag je best wel hard zetten, baby’s hebben in het begin slechter gehoor dus om de omgevingsgeluiden goed te kunnen dempen mag het redelijk hard. Ik was eerst vrij voorzichtig maar dit vertelde een arts ons. Wij leggen hem waar dat moment makkelijk is, vaak achter ze hoofd ergens

4 jaar geleden

Reactie op Denisedj

White noise mag je best wel hard zetten, baby’s hebben in het begin slechte ...
Ooo okee! Goed om te weten!!! Bedankt voor de tip💞💗💖

4 jaar geleden

Ik heb een Numsy apparaatje en er stond in de gebruiksaanwijzing dat white noise op rond de 60 decibel moet staan voor een goede effectiviteit. Succes!

4 jaar geleden

Ik heb een doosje met white noise en leg die ergens boven z’n hoofd in z’n bedje, best hard eigenlijk

4 jaar geleden

Een baby heeft een kleiner gehoorgang, waardoor ze alles harder horen dan volwassenen. Bij volwassenen is landurig 80decibel aanhoren schadelijk. Bij baby’s is het lager dan 80 decibel al schadelijk door de kleine gehoorgang. Op de telefoon kunnen de decibels erg hoog gaan, ook hoger dan 70 decibel. Op een white noise apparaatje is de maximum meestal 60 decibel. Ik heb een white noise apparaat. Ik zet het ver van mijn dochter vandaan op een kastje, en het volume niet op aller hardst. Snachts gaat die uit, want ze slaapt ook door zonder. Ik heb een decibel meter app op mijn mobiel, hiermee meet ik de decibel op. Meestal 45 decibel vanaf waar mijn dochter slaapt. Mijn dochter slaapt erg goed🤗

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Een baby heeft een kleiner gehoorgang, waardoor ze alles harder horen dan v ...
Ooo ik heb maar meteen die app gedownload decibel app wist niet eens dat ze zo'n app daarvan hadden!