45 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op NinaLu
Wat goed om te lezen, zo heb ik het ook gedaan, 1,5 jaar tandemgevoed (de t ...
Wauw wat fijn! 🥰
Met lichte jaloezie, maar vooral blijdschap voor jullie, lees ik dit topic. Helaas zelf bij onze nieuwe zwangerschap (icm flink ziek zijn) de productie niet meer op peil gekregen.
Zijn er ook mama's die bij de komst van een 2e of volgende opnieuw zijn gaan voeden en zo toch konden tandemvoeden? Leek me ook altijd zo fijn!
2 jaar geleden
Hoi, ik geef nog steeds borstvoeding, 1 keer per dag (in de ochtend). Lekker samen in bed is dan ons momentje. De rest van de voedingen zijn er vanaf, ze krijgt nog twee keer kunstvoeding. Ik heb mijn zoontje 2.5 jaar borstvoeding gegeven op verzoek waarvan dus 10 maanden tandem. Maar ik trok het niet meer. Toen ben ik gaan afbouwen met de voedingen van mijn zoontje en later dus ook van mijn dochter. Maar vind het helemaal goed zo. Ben vooral heel blij en trots op mezelf dat ik zolang borstvoeding heb gegeven.
2 jaar geleden
Mijn zoontje wordt 24 juni 1 jaar en ik geef hem nog steeds borstvoeding. Kolf nog 1 keer op het werk. Hoeveel hij drinkt wisselt. Tussen de 4 en 6 keer. Als hij geen laast heeft van tandjes of ziek is dan slaapt hij de nacht door.
Mijn doel is tot 2 jaar blijven voeden. Naast bv krijgt hij volgens Rapley/Kleintjes methode eten. Tot 1 jaar is bv hoofdvoeding en vast voeding bij voeden. Daarna gaan we het om gooien en wordt vast voeding de hoofd voeding. Hij eet gelukkig heel goed.
Wat leuk om te zien dat er nog zo veel zijn die ook lang voeden.
2 jaar geleden
Zoontje wordt 1 juli 1 jaar en nog steeds fulltime borstvoeding🥹 meerdere keren nog bv per dag/nacht!
Kort geleden vastgesteld dat hij kippenei , koemelk, pinda en noten allergie heeft.
Gaat met ups en downs, de allergieen maken het zwaar + zoontje is een flesweigeraar. Wanneer die op de opvang is, ga ik er naar toe om live te voeden. Gelukkig werk ik fulltime thuis, maar hoe lang ik dit tempo kan volhouden geen idee..
Voor nu lekker genieten van dit mooie geschek🥰