6 Reacties
2 jaar geleden
Ahh wat heerlijk naar Curaçao ☀
Wij zijn met 3.5 maand naar Griekenland gevlogen en gaan binnenkort naar Lissabon, dan is onze kleine bijna 9 maanden.. Ik vond zo'n nekkussen erg handig om onder mijn arm te doen, bij het geven van de fles(bij het landen en stijgen ivm de luchtdruk op de oortjes )
Nu nemen we speeltjes mee die ergens aan vast zitten, zodat het niet op de grond valt(is wat lastiger terugvinden op de grond van het vliegtuig)
Op de iPad wat baby apps downloaden voor een beetje entertainment... Daarnaast wat hapjes in bakjes om tussentijds te geven..
En probeer te ontspannen, als jij relaxed bent is je baby dat ook..
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik wens jullie heel veel plezier!!
2 jaar geleden
Wij komen net terug van een maand lang Curaçao en zou vooral een iPad mee nemen daar hebben wij echt het meeste plezier van gehad verder geeft ons zoontje niet echt iets om speelgoed dus dat had ik niet mee genomen
2 jaar geleden
Wij proberen het eigenlijk allemaal zo vergelijkbaar mogelijk te houden als thuis.
Vliegtuig zijn we nog niet mee weggeweest dus kan ik geen tips over geven. Mijn dochter kan ik het beste afleiden op mogelijke momenten door kleuterliedjes te zingen. Soms hoor je er tegenwoordig brabbelen en dan precies op het melodie van een liedje🙆♀️
2 jaar geleden
Ik vond het handig om een draagzak klaar te hebben voor bij het opstappen op het vliegtuig (wanneer je de buggy incheckt aan de gate). Zo ben ik dan met draagzak naar onze zetel in het vliegtuig gestapt en had ik handen vrij om nog bagage te dragen. Je kan ook altijd vragen aan de stewards of er nog ergens lege plaatsen zijn, zo heb ik al 2 keer geluk gehad en op een lege rij kunnen gaan zitten. Zeker handig! Verder zoals hierboven gezegd, laten drinken tijdens stijgen en dalen :-) En een verschoningsmatje vond ik ook handig om bij te hebben.
2 jaar geleden
Vraagje! Hebben jullie kindjes last gehad van de oortjes? En is drinken dan de enige oplossing? Verder wel rustig in het vliegtuig? X