20 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben 41 jaar en nu 7,6 weken, eerste kind. Ik heb in mei een herseninfarct gehad. 3 dec termijn echo. Deze week de eerste echo gehad.
5 jaar geleden
Ik ben zelf 40 jaar en in verwachting van mij 5e kindje ben nu 8 weken en 4 dagen, ik heb 6 miskramen gehad maar wel met tussenpozen. Spannend meid lekker rustig aan doen 馃槝
5 jaar geleden
Hi, ja ik ben ook 40+. 41,5 om precies te zijn en zwanger van mn eerste kindje. Heel spannend allemaal, want heb t gevoel dat t now or never is. Ik ben nu 9+6. 25 nov heb ik de termijnecho en daarna laat ik direct de nipt test doen. Ik durf nog niet uit te kijken nr als de baby er is, eerst weten dat alles goed is. Toch stukje zelfbescherming.
5 jaar geleden
Hoi! Ik ben 42 en na eerdere miskraam en toestanden nu zwanger via eiceldonatie. 8 weken en 3 dagen. Superspannend. Balanceren tussen hoop en zelfbescherming blijft intens.
5 jaar geleden
Ik ben 42 en voor het eerst zwanger. Vorige week 1ste echo gehad. Maar was volgens de VK minder ver als ik dacht, 6 weken ipv 8, wel hartslag gezien. Woensdag voor een 2de echo. Kijken of het gegroeit is.
5 jaar geleden
Hoi! Ik ben net 40 en zwanger van wonder nummer 4! Oudste is 14, dan 12, dan 6 en dan dit hummeltje. Ben nu precies 11 weken. Eerste echo was met 9+5 en alles was oke. Maandag termijn echo 馃グ
5 jaar geleden
Hoi! Ik ben bijna 40 en voor de 4e keer zwanger. Ik heb al 2 kinderen van 16 en 7. Afgelopen juni met 13 weken zwangerschap afscheid moeten nemen van mijn zoontje met trisomie 18. Ik snap je gevoel heel goed. Ik vind het ook allemaal heel erg spannend. De 8 weken echo zag er gelukkig goed uit. Nu weer naar de termijnecho toeleven. Ik probeer nog maar niet te veel vooruit te kijken. Stapje voor stapje.
5 jaar geleden
Hi, hier ook een 40+-er die balanceert tussen angst en hoop. Ik ben 42 jaar en zwanger van ons 2e kindje na twee miskramen en 3 fertiliteitstrajecten. Uiteindelijk toch spontaan zwanger geworden. Nu 10+2 en ik vind het emotioneel echt een behoorlijke uitdaging en in combinatie met alle zwangerschapskwaaltjes is het best pittig deze onzekere periode.
5 jaar geleden
Hi, hier 41 jaar en pril, 6 wk, spontaan zwanger vd 2e. Vandaag v 2e echo geweest maar de groei is niet goed en hartslag trager dan vorige week dus gaat naar alle verwachting niet goed. Heb voor ons 1e kindje 2 x vroege miskraam gehad en weet dus hoe triest dit voelt馃槬. Zie er erg tegenop dit weer mee te moeten maken. Volgende wk terug v echo maar ze gaf me eigenlijk totaal geen vertrouwen. Wel mooi te kunnen lezen dat t ook wel goed kan gaan want eerlijk gezegd was/ is mn leeftijd best n twijfel.
5 jaar geleden
Reactie op Suzanne729
Hai!
Ik ben 44 en zwanger van de zesde.
Wauw!! Geweldig! 6! Ik ben 40 en zwanger van nummer 4. 馃グ Altijd groot gezin gewild.
5 jaar geleden
Wauw!! Geweldig! 6! Ik ben 40 en zwanger van nummer 4. 馃グ Altijd groot gezi ...
Je bent goed op weg! 馃榿
5 jaar geleden
Ik ben 40 en zwanger van mij 5e hummeltje, heb 1 van 12,7,bijna 5 en 1 jaar. Nu inmiddels 9 weken zwanger 馃ぐ 馃グ
5 jaar geleden
Reactie op Divinefem
Ik ben 46 en zwanger van mijn 3e.
In 2016 een miskraam gehad van mijn ex-ma ...
Maar als in jou profiel foto zie lijk je nog maar 30 馃槏 knappe mama!
Leeftijd zegt niks natuurlijk. Fijne zwangerschap gewenst 鈾ワ笍
5 jaar geleden
Wat fijn om te lezen dat er meer vrouwen op latere leeftijd kinderen krijgen. Ik merk dat het een stuk zwaarder is dan 10 jaar geleden馃槈
En misschien ben ik wel heel na茂ef maar bij de eerste had ik totaal geen angst en ging ik er vanzelfsprekend vanuit dat alles goed zou gaan. Maar nu ik ouder ben zie ik meer de angsten die een zwangerschap met zich mee brengt dat het ook fout kan gaan. Dit werd ook nog eens benadrukt toen ik naar de dokter ging en er op mijn folder risico groep werd geschreven.
We gaan er natuurlijk vanuit dat alles goed mag gaan. 馃槉