9 Reacties

2 jaar geleden

Hier dronk ze vanochtend ook maar de helft van 180+6, geen idee of dit toevallig 1x zo is of doorzet?

2 jaar geleden

Hier laat ze de flessen ook steeds meer staan. Alleen de avond of nachtfles (afhankelijk voor welke ze komt) drinkt ze helemaal leeg. Ze eet nu liever een boterham met daarbij wat kamille thee

2 jaar geleden

Reactie op Antje123

Hier dronk ze vanochtend ook maar de helft van 180+6, geen idee of dit toev ...
Hier is het ook zo begonnen. De volgende ochtend was dit dan weer zo begon dan fles van 150+5 te maken maar dronk daar dan maar 120 van op. Dus dan maar 120+4 gemaakt maar ook dit raakt niet op. Ze jammert tot die boterham komt en daarna krijg er geen druppel melk meer in

2 jaar geleden

Reactie op Robemy

Hier laat ze de flessen ook steeds meer staan. Alleen de avond of nachtfles ...
Hier ook de avond of nacht fles gaat zeer goed en is op een duur de enige fles die ze nog wilt
Ons zoontje wil ook geen melk als ontbijt, pap uit een schaaltje gaat er wel redelijk in.

2 jaar geleden

Mijn dochter wilt ook geen melk meer. Eerst ging het in de ochtend en avond erin nu moet ik haar echt met de lepel geven en dik maken dan eet ze het op. Anders niet. In de ochtend boterham en 100ml melk.

2 jaar geleden

Onze dochter drinkt ook steeds minder melk als ontbijt en sowieso ook in het algemeen. Geef nu vaak pap in de ochtend of een boterham en daarbij wat thee

2 jaar geleden

Dit heb ik vorige week ook meegemaakt met onze kleine. Nu gaat het weer beter. Zou het geen sprong kunnen zijn misschien? Thomas heeft vaak ook tijdelijke momenten dat ie minder goed drinkt. Denk dat het allemaal te maken heeft met ontwikkelingsfases

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Dit heb ik vorige week ook meegemaakt met onze kleine. Nu gaat het weer bet ...
Ik heb het reeds gevraagd aan de kinderarts en dit was iets die gewoon past in het verhaal van groot worden. 100/120ml melk met boterham vind de ka een mooi verhaal.