8 Reacties
2 jaar geleden
Onze kleine had dit 1,5 week geleden ook. Minder goed eten, snachts uit het niets keihard huilen en niet meer alleen willen inslapen. Hij was ook wat koortsig en hangerig. Dit duurde een paar dagen. Mijn gevoel zegt dat dit een kies is geweest die doorkwam. Die kunnen heel gemeen zijn en kunnen ze heel veel last van hebben. Je zou even in het mondje kunnen kijken van je kindje of je iets door ziet komen. Het kan goed zijn dat er een tand zit te vervelen
2 jaar geleden
Of anders sprong 9. Maar daar ben ik altijd wat skeptisch over. Maar die sprong duurt ook een paar weken en sommige kindjes kunnen daar ook goed last van hebben
2 jaar geleden
Oh hier precies hetzelfde. En inderdaad komen er kiezen door in rap tempo… maar wat doe ik er aan? Ze is gelijk stil als ik haar uit bedje til. Maar krijsen als ik haar weer terug leg…
Hoofdeinde ligt al wat hoger.
Hoe helpen we haar zonder dat ze rest van nacht in onze armen zal slapen…?
2 jaar geleden
Reactie op Mariette-Jet
Oh hier precies hetzelfde. En inderdaad komen er kiezen door in rap tempo… ...
Wij smeren dentinox dat werkt enigzins en een paracetamol. Verder hetzelfde...als hij rechtop tegen mama hangt is het goed...toch maar opgegeven en bij ons gepakt in de hoop dat we nog wat slapen...sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op Mariette-Jet
Oh hier precies hetzelfde. En inderdaad komen er kiezen door in rap tempo… ...
Dit hadden we 1,5 week ook... ineens in de nacht mega aan het huilen. Normaal doet ie dit nooit! Wilde alleen maar vastgehouden worden. Zodra ie alleen al zijn bedje zag dan was het brullen. Dacht eerst aan verlatingsangst. Maar hij was die dagen ook heel hangerig en koortsig. Uiteindelijk was het de volgende dag ietsje beter en de dag erna was het zover over. Nu is het ook weer bal. Ook niet fit. Zie ook 2 tanden doorkomen. Ook heeft ie al 2 dagen allemaal rode bultjes op zijn benen staan.. heel vreemd. Zal wel weer een kinderziekte zijn 😶 Ook heeft ie mega luieruitslag... Heel zielig! Nu slaapt ie gelukkig. Voor hoelang weet ik niet. Want hij heeft amper avondeten op. Maarja, op zijn bedje ligt ie het beste...