15 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb de Nuna leaf curv aangeschaft. Wel tweedehands. Die is ook ergonomisch 馃憣

4 jaar geleden
Ik heb een babybjorn via marktplaats voor 70 euro, was nog knap ook. Zag dat ze op AliExpress ook hoezen verkopen voor de babybjorn, dus je kunt ook eentje nemen waar frame in ieder geval knap van is en dan hoes via Ali bestellen (+- 20 euro).

4 jaar geleden
Wij hebben de Chicco Hoopla. Erg tevreden over! Lang gebruikt bij mn zoon en klaar voor de tweede nu :)

4 jaar geleden
Reactie op Babygirljune
Ik heb een babybjorn via marktplaats voor 70 euro, was nog knap ook. Zag da ...
Wel goed kijken op Ali express of het voldoet aan de Europese normen. Sommige stoffen mogen hier niet gebruikt worden omdat ze schadelijk zijn voor de gezondheid.

4 jaar geleden
Ik zou persoonlijk de nuna leaf adviseren. Vooral ook omdat deze een natuurlijke wieg beweging maakt en niet wipt.

4 jaar geleden
Babybjorn is het geld wel waard. Ik heb hem op mp gekocht en kan hem voor hetzelfde geld wel weer kwijt. Het houdt zijn waarde wel. De hoes is heel makkelijk te wassen. Ik weet niet hoe dat bij de Nuna leaf is.
Ik heb er trouwens geen 100 euro voor betaald. Kan wel voor minder, en ik had er een speelboog bij. Soms even zoeken. Kijk goed dat je een nieuwere versie koopt. Die knoopjes gaan wat gemakkelijker.

4 jaar geleden
Reactie op mama blub 1989
Ik zou persoonlijk de nuna leaf adviseren. Vooral ook omdat deze een natuur ...
Ja maar de baby bjorn is goed voor de ontwikkeling van evenwicht en motoriek en is gemaakt op advies van kinderartsen.
Ik ben toch voor de Baby Bj枚rn gegaan, ook omdat ik deze makkelijk kan verplaatsen (mee kan nemen als ik ga douchen of de was ga doen)
Of meenemen als we op visite gaan, hij is makkelijk en dun inklapbaar. En neemt ook minder ruimte in in de huiskamer.

4 jaar geleden
Wij hebben een goedkopere wipper, weet niet welk merk maar werkt prima. Makkelijk in te klappen en kind zit er prima in.
Sowieso is geen enkele wipper ergonomisch of goed voor de houding. Voor korte periodes prima maar niet te lang of te vaak. Het vastzetten zorgt juist voor veel problemen. Zoveel mogelijk los op de grond of box en wanneer even nodig (douchen/hapje oid) of ter afwisseling even in de wipper. Teveel en te lang laten liggen zorgt voor afgeplatte hoofdjes, een probleem die tegenwoordig erg veel tegenkomt

4 jaar geleden
Reactie op Baby1986
Ze mogen inderdaad in geen enkele wipper lang zitten, maar er is wel een ve ...
Ja idd er is echt wel verschil met ergonomisch of niet 馃檹