9 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben al een aantal maanden een wobbel en Ori heeft er nu al plezier van! Per periode doet hij er weer andere dingen mee. Aan het begin deed hij vooral kiekeboe onder de wobbel en moest hij heel hard lachen. Daarna liet hij z'n auto's er vaak op rijden, en nu begint hij echt zittend te wiebelen op de wobbel. Ben er heel blij mee en denk dat het iets is waar hij nog heel veel plezier aan gaat beleven. Als hij ouder is kan hij er wobbel yoga mee doen. Ik vind het zelf ook heerlijk om te balanceren haha😅 Wij hebben de wobbel pro omdat we sowieso de grote formaat wilde, en het liefst met vilt. We hebben de pro gekozen omdat het vegan vilt is en de andere wolvilt ☺️

2 jaar geleden

Ori houdt van de Wobbel!

2 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Wij hebben al een aantal maanden een wobbel en Ori heeft er nu al plezier v ...
Ok dank je.. eens voor kijken. Twijfel al langer of het iets zou zijn maar lijkt me leuk dat je er verschillende dingen mee kan doen. En ons stanneke kruipt gewoon overal graag op en over 🤣

2 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Ori houdt van de Wobbel!
Geweldig dit 😍

2 jaar geleden

Ik heb er vanavond 1 besteld 😊 (site: ikbenmama in de Outlet-met kleine beschadigingen en ze hebben nu ook sale 😊)

2 jaar geleden

Wij gaan ook een wobbel cadeau geven voor ze 1ste verjaardag 🎁 Ij had hier op het forum een tip gelezen van iemand op marktplaats die ze namaakt alleen dan stukje goedkoper, ik twijfel dan ook om eerst daarmee te proberen of hij het echt wat vind😁 https://www.marktplaats.nl/v/kinderen-en-baby-s/speelgoed-houten-speelgoed/m1701533027-hobbel-balance-board-nieuw-als-original

2 jaar geleden

Wij hebben ook een op het verlanglijstje voor haar 1e verjaardag. Hier staat welke wobbel voor welke leeftijd https://degeleflamingo.nl/blogs/news/welke-wobbel-kies-ik En sowieso met vilt om je vloer niet te beschadigen, las ik

2 jaar geleden

Wij hebben de original met vilt. Als er de rits van de hoes van het babynestje open ritste paste die precies om de wobbel. Dus eerst vooral schommelen en nu kruipt ze erop en vanaf. Ik heb een marktplaats zoekopdracht ingesteld en toen had ik 'm na een paar weken niet al te ver weg voor 65 euro.