10 Reacties

5 jaar geleden

Pinterest?

5 jaar geleden

Reactie op JJC

Pinterest?
Ik heb hier nog niet echt gezien hoe je zelf zo'n lamp kan maken, wel veel wandlampen die je kan kopen, maar wij willen het juist graag zelf knutselen 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik zou gaan voor een silhouet lamp. Waarbij je met figuurzagen van platen verschillende seizoenen en dergelijke kunt instellen.

5 jaar geleden

Er is echt weinig over te vinden ja! Ik wil dit gaan maken met verlichting daar achter. Op dit moment zit ik te twijfelen om het of met een ledstrip te doen of een E16 fitting aan te schaffen en vast te maken met een beugel. En er moet natuurlijk nog iets komen om het aan de wand te bevestigen... Hier ben ik nu nog mee aan het stoeien 馃き

5 jaar geleden

Reactie op Anomiem1996

Er is echt weinig over te vinden ja! Ik wil dit gaan maken met verlichting ...
Leuk! Wij wilden inderdaad ook een wolkje, en dan dezelfde kleur verven als dat we onze commode hebben geverfd (daar hebben we ook nog wat van over). Ik heb zelf wel net online op VT-wonen een DIY gevonden waar ze deze materialen gebruiken:

5 jaar geleden

Een beetje een onduidelijke foto, maar deze heeft m'n vader een aantal jaren geleden voor m'n nichtje gemaakt. Achter het wolkje zit een lampje. Hij gaat nu ook zoiets voor onze baby maken, ben erg benieuwd.

5 jaar geleden

Reactie op Anomiem1996

Er is echt weinig over te vinden ja! Ik wil dit gaan maken met verlichting ...
Wij willen ook zoiets gaan doen als plankjes al enig idee wat voor hout jullie gaan gebruiken en hoe jullie het gaan snijden

5 jaar geleden

Reactie op PlantaardigMeisje

Leuk! Wij wilden inderdaad ook een wolkje, en dan dezelfde kleur verven als ...
Die ga ik opslaan!!!

5 jaar geleden

Mijn broer word peter en maakt 2 wolkjes voor op de kamer met led strip dat we kunnen koppelen met een powerbank dan hebben we geen draadjes hangen het komt op een donker blauwe muur dat het beter uitkomt

5 jaar geleden

Reactie op JulieBE

Mijn broer word peter en maakt 2 wolkjes voor op de kamer met led strip dat ...
Dat lijkt me heel mooi!! Weet je hoe hij dit precies doet? led strip met powerbank? Waar komt ie dat etc? Wil het graag na maken馃槉馃檲