29 Reacties
2 jaar geleden
Doet ze dat overgeven echt alleen in de box? En/of als ze overstuur is? Na 'straf'? Ik heb er geen ervaring mee, maar het klinkt een beetje alsof ze de box ervaart als iets negatiefs.
Als ze het overgeven overal doet klinkt het eerder een soort sensatie/interessante prikkel die ze ontdekt heeft.
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Doet ze dat overgeven echt alleen in de box? En/of als ze overstuur is? Na ...
Naar mijn idee komt het niet door straf of dat ze de box negatief ervaart ze speelt ook regelmatig in de box en ze weet dat heel goed dat als we aftellen ze iets doet dat niet mag. Meestal is het bij 2 klaar 😂 geeft ze een schuldig grijnsje en dan gaat ze wat anders doen
2 jaar geleden
Je zegt dat het voor aandacht is, is dat het niet gewoon, dat het een schreeuw/vraag om aandacht is uit frustratie of iets dergelijks? Heb hier geen ervaring mee maar moet ook zeggen dat ik echt nog nooit heb gehoord dat iemand straf geeft aan baby’s of een kindjes van 14 maanden met wegzetten en aftellen enzo. De situatie en het gedrag dat hierop volgt komt op mij over als pure frustratie.
2 jaar geleden
Reactie op Pan-Pan
Ze doet het overal box eetstoel op de grond. Zodra ze aandacht wil dan is h ...
Hmm lastig... Gaat er altijd een soortgelijke situatie vooraf aan het hand in de mond stoppen of doet ze dat ook random tijdens het spelen? Ik begrijp uit je verhaal dat het niet alleen na 'het straffen' gebeurd? Miss dat het helpt om haar een alternatief aan te bieden, dus als je ziet dat ze haar hand in haar mond stopt bijv een bijtring in haar hand geven oid of iets anders dat haar aandacht trekt.
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Hmm lastig... Gaat er altijd een soortgelijke situatie vooraf aan het hand ...