24 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook gehad met 5 maand, enigste wat je kunt doen is neusspray, neusje uitzuigen, meer is er helaas niet te doen.

4 jaar geleden

Ahhhhh zielig he.....ik gebruik altijd Luuf bij zn voeten en nu dat mijn baby over 6 maanden is kan je ook bij borst rug en hals smeren. Stomen werkt ook goed en ik gebruik ook Otrivin baby, dan komt alles er sneller uit. Anders zie ik later allemaal opgedroogde snot en dat is echt zielig om weg te halen. Beterschap😘

4 jaar geleden

Ach, wat zielig hè, je voelt je dan zo machteloos. Inderdaad de tips die al gegeven zijn; douche op z'n heetst zetten met de deur dicht zodat er flink stoom in de badkamer komt en daar dan met je baby even gaan zitten (niet onder de douche uiteraard 🙈). Zoutoplossing in het neusje met een spray of druppels. Luuf onder de voetjes smeren en dan sokjes aan. Eventueel iets onder het matrasje leggen zodat hij/zij met het hoofdje iets hoger ligt. En een ui doormidden snijden en naast of onder het bedje leggen. En er bestaan ook van die snot-uitzuig dingen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee...

4 jaar geleden

Als tip adviseer ik je de neusspray van otrivin voor baby’s met zoutoplossing. Hier ook gebruikt op advies van de arts en het hielp. En heel vaak zijn neusje uitzuigen idd. Veel beterschap🥰 Hoop dat hij snel opknapt!

4 jaar geleden

Reactie op Momanddad

Hier ook gehad met 5 maand, enigste wat je kunt doen is neusspray, neusje u ...
Hier ook last van op dit moment. Soms lijkt het zelfs alsof ie stikt. Ik gebruik zoutoplossing en z'n neusje uitzuigen met de aspirator van Otrivin.

4 jaar geleden

Tussikind siroop en a vogel junior neusspray. Zoutoplossing en neus zuiger werken hier niet die komen niet hoog genoeg. De huisarts kan ook xylometazoline neusspray voor baby’s voorschrijven dat hielp de vorige keer heel goed maar dit keer weer niet zo.

4 jaar geleden

Lekker douchen en misschien stomen. Dus kraan heel heet en erbij gaan staan? Niet onder hete kraan natuurlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Mariekje1988

Lekker douchen en misschien stomen. Dus kraan heel heet en erbij gaan staan ...
Ui naast bed?

4 jaar geleden

Ui naast het bedje inderdaad, bedje wat schuiner omhoog? Wij hebben een geurwolkje op zn kamertje staan tegen de droge lucht. Zoutoplossing en neusje uitzuigen. In badje met zwitsal vrijer ademen? Succes en veel beterschap!

4 jaar geleden

Physiomer spray ! Ik zweer erbij

4 jaar geleden

hier ook net zo! eindelijk na 5/6 dagen gaat het veel beter luuf, spoelen met zoutoplossing, eucalyptus druppelen op een knuffel en ergens in de kamer neer leggen, en hoestdrank

4 jaar geleden

Reactie op Averm

Ui naast het bedje inderdaad, bedje wat schuiner omhoog? Wij hebben een geu ...
Een geurwolkje? Daar ben ik nieuwsgierig naar 😁

4 jaar geleden

Geef je borstvoeding? Zoja, dan beetje melk in de neus druppelen

4 jaar geleden

Reactie op Salc

Een geurwolkje? Daar ben ik nieuwsgierig naar 😁
Jaaa super blij mee. We gebruikten hem thuis voor de geboorte van onze zoon al. Toen deed ik er geurolie in maar vind ik nu nog wat sterk voor ons zoontje. Maar er zitten best wat voordelen aan dit staat bv op hun site: De voordelen van een Geurwolkje Heb jij last van een droge keel, verstopte neus, droge huid, hoofdpijn of rode ogen? Herken jij het koude gevoel terwijl de verwarming hoog aanstaat? Ervaar jij in je huis of werkplek vaak een droge lucht en alle daarbij behorende narigheden? Www.geurwolkje.nl!! Kijk maar eens daar staat meer informatie😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Averm

Jaaa super blij mee. We gebruikten hem thuis voor de geboorte van onze zoon ...
We hebben er ook een maar deze werkt door middel van ultrasoon dus hond word er niet vrolijk van. Misschien iets om rekening mee te houden als je huisdieren hebt 😬

4 jaar geleden

Wij smeren wat honing op zijn borst

4 jaar geleden

Hier ook last van. Baby is 5,5 maand. Zoo zielig in de nacht :( Even de tips uitproberen want neusje zuiver maken is hier niet voldoende helaas

4 jaar geleden

Wij smeren wat honing op zijn borst
Honing is gevaarlijk voor baby's

4 jaar geleden

Wij zitten met hetzelfde Wij doen het neusje uitzuigen, zoutoplossing, bedje omhoog, ui op zn kamer maar niks helpt.. Af en toe stikt hij bijna in zijn eigen slijm zo zielig.

4 jaar geleden

Reactie op Mariekje1988

Lekker douchen en misschien stomen. Dus kraan heel heet en erbij gaan staan ...
Misschien een domme vraag maar houdt hij dan zn kleertjes best aan of niet?