12 Reacties

één jaar geleden

Ze geven heel goed zelf aan of ze honger hebben of niet. Zolang hij wel drinkt, zou ik geen eten opdringen en m lekker laten slapen.

één jaar geleden

Hier al een paar dagen niet gegeten door ziekte... Ze kunnen het wel hebben wellicht morgen wat extra kwark of wat vla eventueel. Ze geven het echt wel aan als ze willen eten!

één jaar geleden

Drinken is het belangrijkste. Eten komt later weer. Gewoon morgen weer beetje aanbieden. Kunnen ze hebben. Vaak gaan ze zelf bunkeren als ze weer beter zijn. Komt goed. Sterkte met het ziek zijn.

één jaar geleden

Ik zou hem lekker laten slapen en als hij dan komt vanavond of vannacht een flesje geven om te kijken of hij daar behoefte aan heeft.

één jaar geleden

Ik zou hem lekker laten liggen. Ons zoontje is afgelopen twee weken zonder avondeten op bed gegaan nadat hij ziek geweest is. Hij kan zelf heel goed aangeven of hij wat eten wil of niet en sliep er geen minuut minder om. Beterschap ❤️‍🩹

één jaar geleden

net een flesje gehad en hij slaapt weer lekker verder 😊

één jaar geleden

Beterschap! Wat doen jullie bij aanhoudende hoge koorts. Hier na 2 zetpillen (met tijd ertussen) nog steeds loeiheet en 39,9

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Beterschap! Wat doen jullie bij aanhoudende hoge koorts. Hier na 2 zetpill ...
Onze huisarts zegt zelf altijd het gedrag van het kind belangrijker te vinden dan de temperatuur. Als ze echt een versufte indruk maken, pijn hebben, niet willen drinken etc. dan zeker contact opnemen. Als dat niet aan de orde is dan kijken wij het rustig aan. Bij de zesde ziekte hoort namelijk ook meerdere dagen hoge koorts.

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Beterschap! Wat doen jullie bij aanhoudende hoge koorts. Hier na 2 zetpill ...
Nurofen gebruiken wij, ook gewoon in combi met paracetamol met toestemming van de huisarts

één jaar geleden

Ik zou hem lekker laten liggen. Als je kindje ziek is hebben ze niet veel eten nodig. Als wij ziek zijn willen we ook amper eten haha. Zolang je kindje goed blijft drinken is het naar mijn weten oké. Beterschap in ieder geval met de kleine!!

één jaar geleden

Hier toch opnieuw langs de huisarts gegaan en ze blijkt naast een bacteriële virus in de luchtwegen ook oorontsteking te hebben. Vandaar de hoge koorts. Ze heeft nu gelukkig een kuur gehad.

één jaar geleden

Reactie op BabyMaehley

Hier toch opnieuw langs de huisarts gegaan en ze blijkt naast een bacteriël ...
Goed dat je toch nog terug bent gegaan! Zo zie je maar: Je moedergevoel liegt nooit ;) Hoop dat het snel beter gaat met je kindje :)