18 Reacties

5 jaar geleden

Weten jullie misschien wat ik moet/kan doen?

5 jaar geleden

Oei meisje vraag daar eens gewoon aan een verpleegkundige of je nog wat boterhammen kan krijgen? Denk dat je dat altijd wel kan vragen hoor 😊

5 jaar geleden

Kun je misschien aan de verpleging vragen of ze nog een boterham voor je kunnen regelen? En dan kun je zelf wellicht morgen aan je bezoek vragen om wat snacks mee te nemen zodat je eten op de kamer hebt?

5 jaar geleden

Reactie op Doxyxy

Kun je misschien aan de verpleging vragen of ze nog een boterham voor je ku ...
Ik zal dat wel even proberen, ik weet alleen niet of ik dat hier kan bewaren.. dit is een gedeelde ruimte zegmaar.. ik hoop dat je me begrijpt

5 jaar geleden

Reactie op EvelynC1990

Oei meisje vraag daar eens gewoon aan een verpleegkundige of je nog wat bot ...
Ik zal het wel even proberen, dank je wel voor je reactie 😘

5 jaar geleden

Reactie op shelinamedin

Ik zal dat wel even proberen, ik weet alleen niet of ik dat hier kan beware ...
Ik neem aan dat je een kastje hebt waar je jas hangt en waar je tas met kleren ligt? Daar zou je bijvoorbeeld wat rijstwafels in kunnen stoppen. Verder heb je vaak een klein rollend kastje naast je bed, daar zou je misschien ook wat mueslirepen in kunnen leggen. Mijn ervaring is dat dat bijna altijd mag. Ook als je met meerdere mensen op zaal ligt. Let op, dit mag waarschijnlijk niet als ze in de gaten willen houden wat je eet, maar ook dan mag je altijd om een boterham vragen.

5 jaar geleden

Reactie op Doxyxy

Ik neem aan dat je een kastje hebt waar je jas hangt en waar je tas met kle ...
Ja dat heb ik wel, hartelijk bedankt voor je reactie ik zal dit even proberen

5 jaar geleden

Heel veel succes! Laat je zo even weten of het is gelukt om wat te eten te krijgen?

5 jaar geleden

Reactie op Doxyxy

Heel veel succes! Laat je zo even weten of het is gelukt om wat te eten te ...
Ik heb zojuist een boterham gekregen maar zij zuchtte heel erg toen ik het vroeg.. ik heb tenminste wat kunnen eten

5 jaar geleden

Wat sneu zeg. Mijn vriend heeft twee jaar geleden ook in het ziekenhuis gelegen zonder dat hij iets kreeg. Twee koekjes maar.Hij heeft de hele nacht niet kunnen slapen van de trek. De zorg is soms slecht.. Een boterham is iets maar nog niet veel. Mijn vriend zegt, gewoon door blijven zeuren totdat je wat meer krijgt. Laat ze maar vaak genoeg zuchten. Sterkte je kunt het !

5 jaar geleden

Reactie op shelinamedin

Ik heb zojuist een boterham gekregen maar zij zuchtte heel erg toen ik het ...
Daar mag je best iets van zeggen hoor! Dat het toch niet zo kan zijn dat je je bezwaard moet voelen om om eten te vragen terwijl je honger hebt én echt behoorlijk weinig hebt gekregen 🙀

5 jaar geleden

Wat naar zeg!!! Ik vind idd dat de zorg soms laks is en idd de houding van de verpleegkundige nog wel eens de wensen na laat. Terwijl jij daar alle behalve voor je lol bent. Hopelijk kan je moeder morgen lekker een grote voorraad eten brengen voor je. Zelf zou ik geloof ik helemaal verhongeren als ik daar zou liggen met mijn plantaardige eetpatroon🙈 maar als jij honger hebt gewoon blijven vragen, dit is hun werk he, om voor jou te zorgen😘

5 jaar geleden

Reactie op shelinamedin

Ik heb zojuist een boterham gekregen maar zij zuchtte heel erg toen ik het ...
Kan je best wat van zeggen. ‘ik vraag iets normaals, dus je kunt het best met een glimlach komen brengen’. Ik zou dat niet kunnen laten 😂

5 jaar geleden

Wat gek. Ik snap dat je niet alleen naar beneden mag vanwegen het bloedverlies en de contracties, daarom ben je in t ziekenhuis en moet je rust houden. Maar ze kunnen je natuurlijk prima een boterham/cracker of een cup a soupje brengen. Dit hebben ze echt wel liggennop de afdeling hoor.

5 jaar geleden

Hei meid ik werkte in het ziekenhuis je kan voedingassist vragen die ook met thee koffie fris komt voor een eventuele snack wij haden altijd kaas bifi koeken en chocolade dingentjes. Ik denk als je haar het even uitlegt ze je wel wat geven.. Al zijn er vaak stijfkoppen bij die niks willen geven maar proberen is het altijd waard

5 jaar geleden

Jeetje wat erg. Verhongeren lijkt mij toch ook niet goed. Je kan toch assistentie vragen dus de verpleging ipv de arts? Geef gewoon aan dat je eten nodig hebt dus honger. Crackers, cup a soup en brood hebben ze overal wel ☺️. Hopelijk morgen lekker eten.

5 jaar geleden

Je mag gewoon bestellen via thuisbezorgd in een ziekenhuis 🙈. In het OLVG heel wat bezorgers langs zien komen hahah. En er is vaak ook een patiënten koelkast. Even vragen. Kan je mams voor wat langer iets neerzetten.

5 jaar geleden

Zelf verpleegkundige. En er is veel meer mogelijk hoor. Gewoon even vragen. Warme maaltijden kunnen ze alleen niet meer savonds opwarmen maar er zijn altijd nog wel dingen die je kan eten. Succes!!!