23 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft reflux en ik heb haar in een zijligkussen + ingebakerd. Al 8 weken la g

4 jaar geleden

Nee want ze kunnen mede dankzij dat kussen ja niet op de buik rollen. Mooie uitvinding😊probeer het anders eens oveŕdsg, houd het in de gaten en bedenk dan of je dat ook 's nachts wilt 😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik heb het weleens geprobeerd overdag en in de gaten gehouden. Ze gaat in haar slaap met haar hele gezicht tegen de matras aan. Ik moest haar gezicht weer omdraaien, ik vond het maar eng. Doe ik ook niet meer. Als je het wilt doen, zou ik het in de gaten houden. En snachts misschien voor alle veiligheid niet doen..

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Ik heb het weleens geprobeerd overdag en in de gaten gehouden. Ze gaat in h ...
Oh bah daar dacht ik dus ook aan denk er nog maar even overna dan 🙈

4 jaar geleden

Reactie op linylia

Ik heb het weleens geprobeerd overdag en in de gaten gehouden. Ze gaat in h ...
Oehh nee als je die ervaring hebt, zou ok dat idd ook niet doen

4 jaar geleden

Nee want ze kunnen mede dankzij dat kussen ja niet op de buik rollen. Mooie ...
Ik heb er ook een op advies van de fysio maar ze raadde toch af om het s nachts te doen omdat je er dan geen zicht op hebt

4 jaar geleden

Die ik heb is verstelbaar en kan hij ook niet in rollen. Gebruik hem vooral tijdens het lopen omdat hij er echt een hekel aan heeft en met lopen wel prima vind en vervolgens in slaapt valt

4 jaar geleden

Reactie op Chann07

Ik heb er ook een op advies van de fysio maar ze raadde toch af om het s na ...
Ja logisch idd

4 jaar geleden

Ohja ik heb ook een aerosleep matras. En de kinderfysio was er net nog, kinderen zijn niet gemaakt om Op hun rug te slapen. Makkelijke baby's accepteren dit snel, maar andere baby's niet zo snel

4 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt heel onrustig op zijn rug in de cosleeper over het algemeen. En veel relaxter op zijn zij. Hier dus ook een zijligkussen, eigenlijk alleen s nachts. S ochtends slaapt hij vaak op mij. En s middags. S middags in zijn ledikantje slaapt hij wel relaxt op zijn rug in de puckababy. Goeie ervaringen hiermee dus. Heb hem s nachts een keer in de puckababy in het zijligkussen gehad maar dag vond ik toch geen fijn idee.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Wij hebben ook advies gekregen om onze kleine overdag onder toezicht op zn zij te leggen, maar het lijkt alsof hij het niet fijn vindt? Het ziet er ook onhandig uit 🙈 Hebben jullie tips hoe dit makkelijker gaat?

4 jaar geleden

Reactie op Bebe21

Wij hebben ook advies gekregen om onze kleine overdag onder toezicht op zn ...
Gebruik hem vooral tijdens het lopen in de wandelwagen. Probeer het ook elke keer wel in de box of naast mij op de bank maar moet hem dan wel steeds afleiden anders begint hij ook te huilen omdat hij het maar niks vind

4 jaar geleden

Ik heb de zijlig kussen van Doomoo

4 jaar geleden

Toch besteld en beviel prima overdag ... gebruiken jullie em ook snachts ? Mijn dochtertje ligt er nu wel in te slapen maar vind het toch een beetje spannend

4 jaar geleden

Ik gebruik het zijligkussen zowel overdag als 's nachts. Als dochtertje op haar rug ligt spuugt ze veel meer en is onrustiger. Wissel na elk slaapje van kant, bevalt heel goed!

4 jaar geleden

Reactie op EMu

Ik gebruik het zijligkussen zowel overdag als 's nachts. Als dochtertje op ...
Ja van mij ook erg onrustig op de rug vanwege de verborge reflux en deed soms geen oog dicht omdat ze haar verslikte en vond het zo eng horen ... dus denk moet toch maar zo zij kussen aanschaffen

4 jaar geleden

Wij gebruiken sinds een aantal weken ook een zijligkussen. Onze dochter heeft ook hele erge last van reflux en trof haar een keer bijna stikkend aan in haar ledikant op haar rug, dus ze ligt niet meer op haar rug…

4 jaar geleden

Reactie op Lisa-Jess

Wij gebruiken sinds een aantal weken ook een zijligkussen. Onze dochter hee ...
Welke heb jij??

4 jaar geleden

Reactie op Lisa-Jess

Wij gebruiken sinds een aantal weken ook een zijligkussen. Onze dochter hee ...
Oh wat erg 😥 dat moest schrikken wezen brrr ... ik hoor mijn dochtertje dan ook vaak eng verslikken ofso vind het zo eng klinken