23 Reacties
4 jaar geleden
Nee want ze kunnen mede dankzij dat kussen ja niet op de buik rollen. Mooie uitvinding😊probeer het anders eens oveŕdsg, houd het in de gaten en bedenk dan of je dat ook 's nachts wilt 😊
4 jaar geleden
Ik heb het weleens geprobeerd overdag en in de gaten gehouden. Ze gaat in haar slaap met haar hele gezicht tegen de matras aan. Ik moest haar gezicht weer omdraaien, ik vond het maar eng. Doe ik ook niet meer.
Als je het wilt doen, zou ik het in de gaten houden. En snachts misschien voor alle veiligheid niet doen..
4 jaar geleden
Reactie op linylia
Ik heb het weleens geprobeerd overdag en in de gaten gehouden. Ze gaat in h ...
Oh bah daar dacht ik dus ook aan denk er nog maar even overna dan 🙈
4 jaar geleden
Reactie op linylia
Ik heb het weleens geprobeerd overdag en in de gaten gehouden. Ze gaat in h ...
Oehh nee als je die ervaring hebt, zou ok dat idd ook niet doen
4 jaar geleden
Reactie op Chann07
Ik heb er ook een op advies van de fysio maar ze raadde toch af om het s na ...
Ja logisch idd
4 jaar geleden
Mijn zoontje slaapt heel onrustig op zijn rug in de cosleeper over het algemeen. En veel relaxter op zijn zij. Hier dus ook een zijligkussen, eigenlijk alleen s nachts. S ochtends slaapt hij vaak op mij. En s middags. S middags in zijn ledikantje slaapt hij wel relaxt op zijn rug in de puckababy. Goeie ervaringen hiermee dus. Heb hem s nachts een keer in de puckababy in het zijligkussen gehad maar dag vond ik toch geen fijn idee.
4 jaar geleden
Reactie op Bebe21
Wij hebben ook advies gekregen om onze kleine overdag onder toezicht op zn ...
Gebruik hem vooral tijdens het lopen in de wandelwagen. Probeer het ook elke keer wel in de box of naast mij op de bank maar moet hem dan wel steeds afleiden anders begint hij ook te huilen omdat hij het maar niks vind
4 jaar geleden
Toch besteld en beviel prima overdag ... gebruiken jullie em ook snachts ? Mijn dochtertje ligt er nu wel in te slapen maar vind het toch een beetje spannend
4 jaar geleden
Reactie op EMu
Ik gebruik het zijligkussen zowel overdag als 's nachts. Als dochtertje op ...
Ja van mij ook erg onrustig op de rug vanwege de verborge reflux en deed soms geen oog dicht omdat ze haar verslikte en vond het zo eng horen ... dus denk moet toch maar zo zij kussen aanschaffen
4 jaar geleden
Reactie op Lisa-Jess
Wij gebruiken sinds een aantal weken ook een zijligkussen. Onze dochter hee ...
Welke heb jij??
4 jaar geleden
Reactie op Lisa-Jess
Wij gebruiken sinds een aantal weken ook een zijligkussen. Onze dochter hee ...
Oh wat erg 😥 dat moest schrikken wezen brrr ... ik hoor mijn dochtertje dan ook vaak eng verslikken ofso vind het zo eng klinken