6 Reacties

2 jaar geleden

Kan wel enorm lang duren mijn dochter heeft wel aantal maanden met rode wangen gelopen en nu ondertussen 9 maand 3n eerste tandje is er nu pas

2 jaar geleden

Ik denk wel aan de kleine witte stipjes te zien dat dit de tandjes zijn. Bij ons ziet dit er toch zo uit. Wij zitten op tand 7 en 8 die door komt.

2 jaar geleden

Als tanden doorkomen dan kan je dat heel goed zien en twijfel je niet meer. Vanaf dit stadium kan het nog lang duren.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is bijna 5 weken bezig geweest met het door komen van 2 tandjes. Weinig eten, en drinken, huilerig, slecht slapen. Al die weken zagen wij niks. En propt daar was tand 3, 2 weken later tand 4 en 5. Weer 4 weken later tand 6. Soms zie je het pas na een lange tijd dat er iets aankomt.

2 jaar geleden

Kan lang duren maar ook heel snel gaan, die van ons had ook dezelfde sypmtomen een weekje, en opeens waren er 2 tandjes door aan de onderkant. Boven ook zoiets te zien als op de foto, maar dat al een maand. En nog steeds niks door. Ene dag ook heel veel speeksels dan weer paar daagjes niet.

2 jaar geleden

De symptomen die jij beschrijft lijken inderdaad op doorkomende tandjes. Onze kleine heeft dat ook. Maar vaak krijgt ie deze symptomen pas zodra het puntje uit zijn tandvlees steekt. Hij heeft al 4 snijtandjes en de 2de snijtand naast zijn grote snijtand boven begint ook al te een beetje door te breken.. Dan word ie ook heel humeurig en jengelig. Veel bijten enz. Veel poepen en luieruitslag. Gelukkig gaat het redelijk snel zodra we een puntje zien. Voordat het 1ste tandje door was gebroken duurde het ook heel lang. Hij had allemaal al symptomen maar rond 5,5 kwam de 1ste dan eindelijk door. Zodra de 1ste door is gaat het snel hoor