Hoi!
Ik vroeg mij af of er meer moeders zijn die dit herkennen en wat jullie doen/gedaan hebben.
Mijn dochter is bijna 14 maanden maar al vanaf haar geboorte heeft ze een hekel aan vieze luiers. Als ze midden in de nacht poept gaat ze keihard huilen. Gelukkig heeft ze zichzelf aangeleerd het nu in de ochtend op een vast tijd doet. Daarnaast nu het zomer is en ze overdag eigenlijk altijd zonder luier loopt, merk ik dat ze eigenlijk alles ophoudt. Ze wordt zelfs op een gegeven moment heel verdrietig en dan moet haar luier aan en dan gaat ze poepen. ( Weet ik pas sinds kort). Dus ik denk dat ze best wel een beetje toe kan zijn aan zindelijk worden, qua poepen om te beginnen. Ik ben in ieder geval een potje gekocht en doe haar elke ochtend speels daarop. Gewoon geen druk. Beetje wennen.
Echter spreekt ze nog geen enkel woord. Pfoee. Dus ik zit een beetje in een limbo met een kind dat wel zelfstandig wil zijn maar nog niet kan communiceren.
Herkennen moeders dit? Ik heb het gevoel dat het een beetje vroeg is. Zijn er mama's die ook vroeg hiermee begonnen zijn?. Ik kijk BTW echt naar de behoeftes naar mijn dochter.